SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa kampania reklamowa sieci Idea

argonauts przygotowali kampanię internetową dla PTK Centertel pt. "Plan codzienny"

26 kwietnia 2004 rozpoczęła się nowa kampania internetowa przygotowana przez argonauts dla PTK Centertel. Jej celem jest wsparcie sprzedaży nowego produktu - taryfy "Plan Codzienny", dla której przyjęto bardzo ambitne plany sprzedażowe, a także promowanie wizerunku Idei jako operatora innowacyjnego, poszukującego nowych rozwiązań odpowiadających potrzebom użytkowników oraz budowanie wizerunku nowoczesnej, aktywnej i nowatorskiej marki.

Kampania internetowa wykorzystuje i rozwija główny motyw graficzny kampanii reklamowej, który stanowią żółte usta. Internauci zobaczą kilka różnych animacji w technologii flash, nawiązujących do przygotowanych przez G2 kampanii w innych mediach. Animacje mają zachęcić do rozmawiania i wymiany poglądów za pośrednictwem telefonu komórkowego po wyjątkowo niskich cenach: codziennie aż 20 minut za 1,50 zł netto.
Kampanię banerową, zestaw tapet i wygaszaczy oraz grę interaktywną dostępną na stronie internetowej Idea.pl przygotowali Dominik Zacharski i Tomasz Dubielewicz (dyrektorzy kreatywni). Na jednym z portali uruchomiono również animowany kursor w formie charakterystycznych ust. Kampania rozpoczęła się 26 kwietnia 2004 i stanowi uzupełnienie szeroko zakrojonych działań ATL i TTL.

Banery zamieszczone będą na następujących stronach internetowych: Onet, Gazeta, WP, Gratka, Trader, Twojstyl, PDAclub, Bankier, Interia, Expander, Przekroj, Wprost, Autocentrum, Money, FilmWeb, Stopklatka.

Argonauts współpracują z PTK Centertel od dziewięciu miesięcy. Dla Idei zrealizowali około 30 projektów, w tym 20 kampanii.

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania reklamowa sieci Idea

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl