SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa oferta Clear Channel Poland

Oferta ważna jest od połowy czerwca do połowy września 2003r

Oferta ważna jest od połowy czerwca do połowy września 2003r. Obejmuje trzy pakiety nośników: miejski, wakacyjny i weekendowy. Dopełnieniem całości jest pakiet hipermarketowy. Ofertę skomponowano tak, by umożliwić reklamodawcy dotarcie z przekazem reklamowym do konsumentów bez względu na to gdzie i w jaki sposób spędzają czas wolny i wakacje.

Pakiety wchodzące w skład letniej oferty Clear Channel Poland zostały przygotowane w oparciu o analizę aktywności turystycznej Polaków, sposobu spędzania przez nich wakacyjnych urlopów oraz zaobserwowanych w okresie letnim zachowań konsumenckich związanych z zakupami.

Pakiet miejski, składający się z nośników typu citylight, przygotowano z myślą o efektywnym dotarciu do osób spędzających wakacje w miejscu zamieszkania. Z badań przeprowadzanych przez CBOS* wynika bowiem, iż od lat co najmniej 75% Polaków spędza wakacje w miejscu swojego zamieszkania, korzystając jedynie z atrakcji turystyczno - handlowych dostępnych w swojej okolicy. Stąd nośniki, które znajdują się w pakiecie miejskim usytuowane są w strategicznych miejscach miast: chętnie uczęszczanych ciągach handlowy oraz w okolicy punktów turystycznych i rozrywkowych.

Pakiet wakacyjny zapewnia dotarcie z reklamą do osób wybierających dłuższe urlopy. Obejmuje dwie unikatowe sieci firmy Clear Channel Poland: Holiday Media i Media Rail.

"W pakiecie wakacyjnym proponujemy połączenie reklamy na dworcach z reklamą w kurortach, co stanowi spójne i efektywne rozwiązanie reklamowe. Wybór sieci Media Rail (nośniki usytuowane na terenie największych dworców kolejowych w Polsce) wynika z faktu, że w okresie wakacyjnym wzrasta liczba osób podróżujących koleją. Natomiast Holiday Media, tablice reklamowe o formacie citylightu, umieszczone wprost na plażach i wzdłuż promenad spacerowych, towarzyszą urlopowiczom w czasie całego pobytu w najpopularniejszych miejscowościach nadmorskich, gdzie aż 27 proc. Polaków spędza swój letni urlop."- powiedziała Anna Nowakowska-Godun, dyrektor marketingu Clear Channel Poland.

Dołącz do dyskusji: Nowa oferta Clear Channel Poland

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl