Nowe kanały Canal+ w UPC

W poniedziałek 11 maja sieć kablowa UPC włączy nowe kanały - Canal+ Discovery i Canal+ Sport2. Natomiast od czerwca operator wprowadzi nową ofertę premium ze stacjami pod tą marką.

łb
łb
Udostępnij artykuł:

Nowy podział stacji pod marką Canal+ będzie dostępny dla abonentów UPC od 1 czerwca br. Wtedy też ruszy sprzedaż nowo utworzonych paczek. Operator nie informuje o szczegółach ani cenniku wprowadzanej oferty.

Do tego czasu pakiety Canal+ sprzedawane będą na dotychczasowych zasadach. Oznacza to, że od 11 maja w paczce Canal+ Premium Sport+ znajdą się: Canal+ Sport HD, Canal+ Family HD oraz nowy Canal+ 1 HD (wcześniej Canal+ Family2 HD). Z kolei w pakiecie Canal+ Premium Film+ sprzedawane będą: Canal+ HD, Canal+ Film HD oraz nowa stacja Canal+ Seriale HD (zastąpiła Canal+ Film2 HD).

Abonenci, którzy posiadają już umowę na którykolwiek z pakietów dodatkowych Canal+ (Premium Sport+, Premium Film+ lub Premium Sport & Film+) otrzymają promocyjnie dostęp do wszystkich ośmiu stacji Canal+. Promocja potrwa do końca września.

Sieć UPC Polska w I kwartale br. miała 921,7 tys. abonentów telewizji cyfrowej (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji