Nowe logo TVP

TVP wprowadziła długo zapowiadane zmiany w oprawie graficznej

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Telewizja Polska zmienia logo. Od 7 marca 2003 r. wprowadza nowy, wspólny znak graficzny dla Korporacji i poszczególnych Anten. Pracę nad identyfikacją wizualną powierzono Grupie A5 - firmie zajmującej się kreowaniem i zarządzaniem obrazem przedsiębiorstw. Zaprojektowała ona, wykonała i opracowała zasady wprowadzenia nowej identyfikacji wizualnej przez TVP S.A. Celem wprowadzenia nowego logo jest podkreślenie, że Telewizja Polska jest jedną organizacją. Wraz z wprowadzeniem nowego logo TVP określiła w jednakowy sposób znak firmowy wszystkich jednostek organizacyjnych. Ich identyfikacja jest oparta na znaku korporacyjnym. W projekcie znaku Korporacji wykorzystano dotychczasowy znak TVP 1. Uległ on jednak modyfikacji. Zmienione zostały proporcje i liternictwo. Przyjęto również kolorystykę Korporacyjną ( biało - granatową) oraz uroczystą (srebrno - granatową).Każda Antena posługuje się ujednoliconym znakiem. Różnią się natomiast kolorem i cyfrą, która oznacza konkretną Antenę. Jedynie Telewizja Polonia wyróżniona jest nazwą. Wybrano następujące kolory dla poszczególnych anten: TVP 1 biało - niebieski,TVP 2 biało - pomarańczowy,TVP 3 biało - zielony,TVP Polonia biało - czerwony. Na ekranach telewizorów znaki wszystkich Anten będą w wersji achromatycznej (biało - czarnej).

Zdjęcia nowego logo tutaj.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu