Nowe logo TVP

TVP wprowadziła długo zapowiadane zmiany w oprawie graficznej

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Telewizja Polska zmienia logo. Od 7 marca 2003 r. wprowadza nowy, wspólny znak graficzny dla Korporacji i poszczególnych Anten. Pracę nad identyfikacją wizualną powierzono Grupie A5 - firmie zajmującej się kreowaniem i zarządzaniem obrazem przedsiębiorstw. Zaprojektowała ona, wykonała i opracowała zasady wprowadzenia nowej identyfikacji wizualnej przez TVP S.A. Celem wprowadzenia nowego logo jest podkreślenie, że Telewizja Polska jest jedną organizacją. Wraz z wprowadzeniem nowego logo TVP określiła w jednakowy sposób znak firmowy wszystkich jednostek organizacyjnych. Ich identyfikacja jest oparta na znaku korporacyjnym. W projekcie znaku Korporacji wykorzystano dotychczasowy znak TVP 1. Uległ on jednak modyfikacji. Zmienione zostały proporcje i liternictwo. Przyjęto również kolorystykę Korporacyjną ( biało - granatową) oraz uroczystą (srebrno - granatową).Każda Antena posługuje się ujednoliconym znakiem. Różnią się natomiast kolorem i cyfrą, która oznacza konkretną Antenę. Jedynie Telewizja Polonia wyróżniona jest nazwą. Wybrano następujące kolory dla poszczególnych anten: TVP 1 biało - niebieski,TVP 2 biało - pomarańczowy,TVP 3 biało - zielony,TVP Polonia biało - czerwony. Na ekranach telewizorów znaki wszystkich Anten będą w wersji achromatycznej (biało - czarnej).

Zdjęcia nowego logo tutaj.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK