SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowoczesne techniki w MPG Media Planning oraz Media Contacts

W MPG Polska rozpoczęto globalny program ‘Dare to Know’ polegający na podnoszeniu kwalifikacji związanych z komunikacją marketingową.

Szkolenie jest prowadzone za pomocą kursów e-learning’owych, na specjalnie przygotowanej platformie. Programem objęci są wszyscy pracownicy MPG Media Planning oraz Media Contacts planujący i realizujący kampanie dla Klientów.

‘Dare to Know’ polega na systematycznym przyswajaniu określonych partii materiału, który jest prezentowany w postaci specjalnie przygotowanego kursu multimedialnego opartego o internet. MPG współpracuje z wieloma uznanymi autorytetami w dziedzinie komunikacji marketingowej. Są nimi: Profesor Don Shultz z Northwestern University, Profesor Luc Wathieu z Harvard Business School, dr Demetrios Vakratsas z McGill University czy Profesor Tim Ambler z London Business School. Pierwszą część ‘Dare to Know’ przygotował dla MPG dr Demetrios Vakratsas z McGill University.

„‘Dare to know’ to program służący do globalnego podnoszenia kwalifikacji pracowników, a jego skuteczność potwierdzona jest uznaniem RECMA dla MPG jako struktury międzynarodowej o najskuteczniejszym oddziaływaniu na wszystkich rynkach na świecie. Jak pokazują badania firm o dużych budżetach szkoleniowych właśnie e-learning jest najbardziej efektywną metodą podnoszenia umiejętności merytorycznych. Będąc po pierwszej fazie realizacji szkoleń mogę potwierdzić skuteczność nowych technologii w podnoszeniu kwalifikacji pracowników.” – powiedział Jacek Dzięcielak – CEO MPG Polska.

Dołącz do dyskusji: Nowoczesne techniki w MPG Media Planning oraz Media Contacts

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl