Nowy dyrektor zarządzający Weszło. Przejście od bukmachera

Bartosz Wróblewski dołączył do zespołu portalu sportowego Weszło na stanowisko dyrektora zarządzającego. W nowej roli będzie odpowiadał za rozwój strategicznych projektów mediowych i marketingowych. Ostatnio pracował w firmie bukmacherskiej Betfan.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Nowy dyrektor zarządzający Weszło. Przejście od bukmachera
Bartosz Wróblewski

Bartosz Wróblewski ma ponad 10-letnie doświadczenie w obszarze reklamy internetowej i marketingu sportowego. Przez ostatnie 1,5 roku pracował w firmie Betfan, gdzie zarządzał relacjami partnerskimi oraz rozwijał afiliację bukmacherską, a także wdrażał strategie partnerskie z influencerami i wydawcami. Wcześniej przez blisko dekadę był związany z Ringier Axel Springer Polska, gdzie odpowiadał za rozwój i komercjalizację oferty reklamowej serwisu Przegląd Sportowy Onet.

Weszło ma wrócić do swoich wartości

Jak podano w komunikacie, zadaniem nowego dyrektora zarządzającego będzie rozwój projektu z naciskiem „na wdrażanie innowacyjnych rozwiązań dostosowanych do zmieniającego się rynku cyfrowego”. Weszło chce budować swój wizerunek jako „niezależne medium, które skutecznie łączy sport z rozrywką”.

Zmiany w strukturze zarządczej mają na celu nie tylko wzmocnienie operacyjne, ale przede wszystkim powrót do wartości, które od lat budują tożsamość Weszło - bezkompromisowości, odwagi i autentycznego języka – podano w komunikacie do mediów.

– Doskonale wiemy, dokąd zmierzamy z Weszło.com i Weszło.TV. Przed nami czas intensywnej pracy, w którym nie tylko umocnimy naszą pozycję, ale wrócimy do korzeni i tego, co zawsze wyróżniało Weszło - do naszego DNA, które powoduje, że nie boimy się zadawać trudnych pytań i podważać statusu quo – mówi Bartosz Wróblewski, dyrektor zarządzający Weszło.

Stanowski sprzedał Weszło

W maju br. Krzysztof Stanowski i jego żona sprzedali większościowy pakiet udziałów spółki wydającej serwis Weszło. Przejęły je podmioty kontrolowane przez Marcina Szpalerskiego – założyciela firmy bukmacherskiej Fuksiarz, którą reklamuje twórca Kanału Zero.

Marta Sosnowska, żona Krzysztofa Stanowskiego, sprzedała wszystkie 55 proc. posiadanych walorów firmy, zaś dziennikarz pozostawił sobie 20 proc.

45 proc. udziałów przejęła Martinelli Fundacja Rodzina kontrolowana przez Marcina Szpalerskiego, 20 proc. – spółka Immortal Ventures, a 15 proc. – Growth Box Ventures. W zarządzie spółki zasiadają Radosław Baran (to członek zarządu spółki Bukmacherska zarządzającej Fuksiarzem) oraz Rafał Romaniuk z władz agencji marketingowej Arskom Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koniec abonamentu i RMN, 2,5 mld zł z budżetu dla TVP i Polskiego Radia. Jest projekt ustawy

Koniec abonamentu i RMN, 2,5 mld zł z budżetu dla TVP i Polskiego Radia. Jest projekt ustawy

Netflix kupuje Warner Bros. Co dalej z TVN, HBO Max i Playerem? Wyjaśniamy [FAQ]

Netflix kupuje Warner Bros. Co dalej z TVN, HBO Max i Playerem? Wyjaśniamy [FAQ]

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Cięcia u niemieckiego nadawcy. Do zwolnienia 600 osób

Cięcia u niemieckiego nadawcy. Do zwolnienia 600 osób

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg