Nowy gracz na rynku płatności krypto

CryptoProcessing, dostawca płatności krypto dla firm i e-commerce w Europie, oficjalnie otworzył swój oddział w Polsce. To marka stworzona pięć lat temu przez CoinsPaid. Aktywnie współpracuje z kilkoma znaczącymi polskimi markami e-commerce m.in. z sektora travel i dóbr luksusowych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Nowy gracz na rynku płatności krypto
Max Krupyshev

Z pomocą CryptoProcessing by CoinsPaid lokalne firmy z różnych sektorów mogą akceptować kryptowaluty za swoje towary i usługi oraz wymieniać je na jedną z kilkudziesięciu tradycyjnych walut.

- Nasza firma weszła na rynek 5 lat temu, zapewniając naszym klientom z różnych sektorów - od e-commerce i podróży po usługi związane z nieruchomościami i wynajmem, usługi rezerwacji online, towary luksusowe, edukację i inne - płatności łączące ich z kryptowalutami. Widzimy przy tym, jaką mamy rynkową szansę w Polsce, gdzie coraz więcej osób staje się aktywnymi użytkownikami płatności krypto. Nadszedł czas, aby skutecznie połączyć użytkowników i firmy-sprzedawców na tym rynku. Dlatego zaczęliśmy poważnie inwestować czas i pieniądze właśnie Polsce. Wnosimy nasze doświadczenie i wiedzę na polski rynek, chcąc rozszerzyć opcje płatności dla konsumentów znad Wisły - podkreśla Max Krupyshev, dyrektor generalny CryptoProcessing by CoinsPaid.

W 2024 r. CryptoProcessing przetwarza średnio ponad 800 mln euro w kryptowalutach miesięcznie dla niemal tysiąca klientów, których zaś kontrahenci przeprowadzali w tym czasie ponad 1 mln transakcji. Polski oddział chce w ciągu najbliższych 12 miesięcy dotrzeć do świadomości 60 proc. małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce.

Już w 2026 r. ma procesować krypto płatności w Polsce o wartości 200 mln euro rocznie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"