Nowy klient OgilvyOne

Agencja OgilvyOne Worldwide w Warszawie wygrała przetarg na regularną obsługę NORD/LB Bank Polska Norddeutsche Landesbank SA

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Celem realizowanych działań będzie budowanie świadomości tej marki wśród klientów korporacyjnych.

Pierwszym projektem jaki OgilvyOne realizuje dla NORD/LB Bank Polska jest stworzenie identyfikacji wizualnej banku oraz pakietu materiałów korporacyjnych. W nadchodzących miesiącach planowane są działania reklamowe mające na celu pozyskiwanie nowych klientów. Będą one towarzyszyć powstawaniu kolejnych filii banku w największych miastach Polski.

NORD/LB Bank Polska, działający na naszym rynku od 2002 roku, obsługuje wyłącznie klientów korporacyjnych koncentrując się na wybranej grupie klientów i na produktach dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb. Głównym obszarem działalności Banku jest finansowanie projektów inwestycyjnych i kredytowanie bieżącej działalności firm. NORD/LB Bank Polska zajmuje się też finansowaniem transakcji handlu zagranicznego i bankową obsługą przedsiębiorstw.

Agencja OgilvyOne Worldwide, należąca do Ogilvy Group Poland, świadczy usługi z zakresu 'marketing services'. Głównym obszarem specjalizacji OgilvyOne jest budowanie programów relacji (CRM) w oparciu o zasady Customer Ownership - strategii CRM według metodologii OgilvyOne na świecie. Wszelkie działania z zakresu komunikacji BTL realizowane przez OgilvyOne poprzedzone są precyzyjnym planowaniem strategicznym.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?