Nowy pakiet "OOH Walentynki MAX" od Braughman Group Media

Braughman Group Media, lider rynku reklamy Digital Out-of-Home (DOOH), Out-of-Home (OOH) oraz Murali w Polsce, prezentuje swoją najnowszą inicjatywę skierowaną do marketerów – pakiet "OOH Walentynki MAX".

artykuł sponsorowany
artykuł sponsorowany
Udostępnij artykuł:
Nowy pakiet "OOH Walentynki MAX" od Braughman Group Media

Ten nowy pakiet reklamowy obejmuje zarówno nośniki cyfrowe (digital OOH / kurtyny led), tradycyjne nośniki OOH / Wielki Format, jak i ręcznie malowane Murale, dostępne w bliskiej odległości od znaczących galerii handlowych w największych miastach Polski (m.in. przy Złotych Tarasach, Avenidzie, Posnanii, Galerii Katowickiej, Wroclavia, Galeria Kaskada, Galeria Łódzka, Galeria Krakowska, Silesia City Center). Pakiet generuje średni miesięczny traffic na poziomie od 1.5 mln. do  14 mln. miesięcznie.

Precyzyjne targetowanie w pakiecie "OOH Walentynki MAX" zostało staranie dopracowane w oparciu o lokalizacje znaczących centrów handlowych. Bliskość do galerii handlowych sprawia, że reklamy są doskonale widoczne dla zakochanych, którzy szukają inspiracji na prezent dla swojej drugiej połówki.

- Nośniki w pakiecie "OOH Walentynki MAX" oferują dynamiczną i interaktywną formę reklamy. Dzięki zaawansowanym technologiom, reklamy mogą być dostosowywane do konkretnej grupy docelowej, a interaktywne elementy, takie jak elementy niestandardowe 3D, jak również kody QR, pozwalają na natychmiastowe zaangażowanie się z marką. To nowoczesne podejście, które doskonale współgra z oczekiwaniami współczesnych konsumentów - podkreśla Wojciech Zeńko, Z-ca Dyrektora Sprzedaży Braughman Group Media.

grafika
grafika
grafika
grafika

Pakiet "OOH Walentynki MAX" daje reklamodawcom niepowtarzalną szansę dotarcia do decyzyjnych zakupowo konsumentów w kluczowym okresie zakupowym. To doskonała strategia marketingowa dla firm oferujących produkty związane z prezentami, biżuterią, kosmetykami, wellness & spa, czy doświadczeniami, które mogą stać się niezapomnianym prezentem dla ukochanej osoby. Elastyczność oferty obejmującej nośniki zarówno digital OOH, jak i Wielki Format, sprawia, że pakiet "OOH Walentynki MAX" to idealne narzędzie dla różnorodnych branż.

Braughman Group Media jest obecnie liderem wielkoformatowej reklamy zewnętrznej oraz digital OOH w Polsce. Firma specjalizuje się również w dziedzinie ręcznie malowanych murali. Braughman posiada aktualnie w swoim portfolio ponad 300 powierzchni wielkoformatowych, 80 prestiżowych powierzchni muralowych oraz sieć spektakularnych nośników Digital OOH w całym kraju.

 

artykuł sponsorowany
Autor artykułu:
artykuł sponsorowany
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu