SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy pakiet reklamowy Polskiego Radia

Z początkiem października Agencja Reklamy Polskiego Radia wprowadzi nowy promocyjny pakiet reklamowy „Trójka Premium”.

Nowy pakiet reklamowy Polskiego Radia

Nowy pakiet będzie obowiązywał do 27 lutego 2010, a w jego skład wejdą dwie stacje Polskiego Radia: Trójka i Czwórka (do sierpnia 2010 Radio Euro). Pakiet w okresie promocji zakłada sprzedaż reklam w obu stacjach w cenie obowiązującej w Trójce.

„Trójka Premium” zastąpi dotychczasowy pakiet „Euro Trójka”. Kampanie zaplanowane jeszcze z wykorzystaniem pakietu „Euro Trójka” i zlecone do dnia 3 października 2010 będą realizowane na dotychczasowych warunkach.

Jak poinformował nas rzecznik prasowy PR Radosław Kazimierski, z punktu widzenia Polskiego Radia główną zaletą oferty „Trójka Premium” jest gwarancja wzrostu zasięgu.

- Analizy w programie BreakTime pokazują, że w przypadku nowego pakietu gwarancja wzrostu zasięgu 1+ w większości grup docelowych wynosi nawet o 45 procent w stosunku do tej samej kampanii zaplanowanej tylko w Trójce.  Oznacza to znacznie wyższe parametry kampanii przy tym samym budżecie – podkreśla Kazimierski.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowy pakiet reklamowy Polskiego Radia

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Planer
co ten gość bredzi :) mistrz świata :) i znawca wskaźników :)
8 8
odpowiedź
User
mondeo
Nowy pakiet będzie obowiązywał do 27 lutego 2010

mały błąd się wkradł, chyba powinno być Nowy pakiet będzie obowiązywał do 27 lutego 2011
8 8
odpowiedź
User
też planer
to se sprawdż w bt, zasięgi rosną i to sporo
8 8
odpowiedź
User
Planer
błogosławiona ignorancja :-)
ale nie...zgadzam się. Jeśli do tzw. PR-4 doda się PR-3 to wskaźniki rosną znacząco :D
8 8
odpowiedź