SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy produkt indoorowy Clear Channel Poland

Od czerwca 2006 roku Clear Channel Poland poszerza swoją ofertę o wyspecjalizowany pakiet nośników - sieć dedykowaną w Centrach Biznesu, przeznaczoną dla branży finansowej.

Pakiet ten został wyodrębniony z sieci nośników Clear Channel zlokalizowanych w największych centrach biurowych. Sieć składa się z 120 powierzchni nośników wyselekcjonowanych w oparciu o szczegółową analizę i zlokalizowanych w największych biurowcach 8 głównych miast Polski.

Jak podano w komunikacie sieć dedykowana w Centrach Biznesu powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie reklamodawców, którzy w swoim portfolio mają produkty skierowane do menedżerów i osób pracujących w centrach biurowych. Wybrane zostały największe miasta Polski: Warszawa, Kraków, Poznań, Trójmiasto, Wrocław, Katowice, Łódź i Szczecin. Lokalizacja w atrakcyjnych centrach biurowych tych aglomeracji miejskich gwarantuje precyzyjne i bezpośrednie dotarcie z reklamą do grupy docelowej. We współpracy z zarządcami biurowców precyzyjnie wyselekcjonowano 42 obiekty biurowe, w których zostały rozmieszczone nośniki.

Nośniki reklamowe zostały rozmieszczone w strategicznych punktach budynków: przy wejściach, recepcjach, windach, w salach konferencyjnych, gwarantując duży zasięg oddziaływania reklamy. Przekaz reklamowy dociera nie tylko do osób pracujących w centrum, ale również do odwiedzających je gości.

„Pakiet dedykowany w Centrach Biznesu to najnowsze rozwiązanie produktowe Clear Channel Poland. Z doświadczenia wiemy, iż sieci dedykowane doskonale się sprawdziły na rynku i zostały bardzo dobrze przyjęte przez klientów. To doskonałe rozwiązanie dla reklamodawców próbujących dotrzeć z reklamą do grupy klientów aktywnych zawodowo i spędzających wiele czasu w miejscu pracy.” – mówi Anna Nowakowska, Dyrektor Marketingu, Clear Channel Poland.

Centra Biznesu to trzecia sieć dedykowana w ofercie Clear Channel Poland. Od roku działa sieć dedykowana City Young, zbudowana wokół miejsc i obiektów charakterystycznych dla stylu życia młodzieży oraz City FMCG, sieć skierowana do kupujących produkty FMCG w dużych miastach.

Dołącz do dyskusji: Nowy produkt indoorowy Clear Channel Poland

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl