SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy produkt Nestle

23 lipca ruszyła telewizyjna kampania reklamowa Jojo żelek SuperCola, nowego produktu Nestle adresowanego do dzieci w wiekuszkolnym.

Spot TV jest przygotowany w postaci kreskówki,, wykorzystującnajnowsze trendy animacji 2D.

Kampania reklamowa JOJO Super Cola potrwa do końca sierpnia iobejmować będzie stacje ogólnopolskie TVP, Polsat a także stacjedziecięce: Cartoon Network, ATKids, Animal Planet.

jojolklklkl

Oprócz spotu TV założono również sponsoring programów dladzieci.

Kampanię telewizyjną przygotowała agencja LOWE GGK Warszawa.

Stopka produkcyjna:
Klient: Nestle Polska SA
Kluczowe osoby odpowiedzialne za projekt ze strony klienta:
Paweł Patyra - Confectionary Business Director
Marzena Maciąg-Urbańska - Brand Manager
Agencja: LOWE GGK Warszawa
Zespół Client Service: Maciej Łapiński, Renata Hejduk
Zespół kreatywny (copywriter, art director): Piotr Dugin, AnnaNałęcka
Dyrektor Kreacji: Kinga Grzelewska
Reżyser animacji: Leszek Nowicki.

Dołącz do dyskusji: Nowy produkt Nestle

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl