Nowy system identyfikacji marki Lech Pils

Kompania Piwowarska S.A. odświeża opakowania oraz tworzy nowy system identyfikacji dla marki Lech Pils.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Za realizację działań odpowiada agencja Soul and Mind Opakowania. Produkty objęte zmianami pojawiły się na rynku na początku kwietnia br.

Odświeżenie opakowań oraz nowe projekty m.in. loga, key visuali itp. są wynikiem podkreślenia związku marki Lech Pils z Wielkopolską oraz zaangażowania w wielkopolskie tradycje oraz sport. Agencja Soul and Mind Opakowania odpowiedzialna jest za przygotowanie dwóch wariantów opakowań dla marki – tradycyjnego oraz ze sportowymi akcentami. Agencja zaprojektuje także nowy system identyfikacji marki obejmujący elementy z przeznaczeniem outdoorowym oraz POS. Projekt realizowany jest w rezultacie wygranego przetargu.

Agencja Soul and Mind Group współpracuje z Kompanią Piwowarską S.A. od ponad roku w obszarze działań BTL. Od listopada 2006 roku agencja realizuje program sprzedażowy „Świat Przyjaciół Piwa”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style