Nowy wizerunek i ujednolicona oferta Browaru Pilsweiser

Browar Pilsweiser (dawniej Browar Grybów) przeprowadza całościowy rebranding. Działania te mają odświeżyć wizerunek marki i odróżnić ją od konkurencji.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Rebranding Browaru Pilsweiser obejmuje m.in. nowy całościowy system identyfikacji wizualnej browaru, nowe logotypy zarówno jeśli chodzi o markę browaru, jak i piw, zmianę i ujednolicenie nazw poszczególnych piw i ich etykiet, wprowadzenie jednej marki parasolowej oraz stworzenie kilku głównych linii produktowych, wyróżnionych dodatkowo kolorystyką butelek.

W ramach tego procesu uruchomiono też nową stronę korporacyjną browaru - pilsweiser.com. Ruszyła też kampania reklamowa obejmująca stacje radiowe w największych miastach (Złote Przeboje, Rock Radio), prasę regionalną i internet.

grafika

- Celem rebrandingu jest zarówno odświeżenie marki i odróżnienie jej od konkurencji, jak również możliwie najmocniejsze wizualne odróżnienie piw Pilsweizer od produktów konkurencji i silne „zaistnienie na półce”. Przy czym oczywiście nowocześniejsze logotypy czy cała nowa identyfikacja wizualna są tylko częścią szeroko zakrojonej strategii związanej z modernizacją wizerunku naszej firmy - mówi Andrej Chovanec, dyrektor marketingu oraz członek zarządu Browaru Pilsweiser.

grafika

Wszystkie piwa (oprócz piwa Wujek Sam, które zalicza się do odrębnej kategorii American India Pale Ale) występują teraz pod jedną marką parasolową - Pilsweizer. W ramach rebrandingu etykiety piw marki Pilsweizer (dawniej Pilsweiser) zostały ujednolicone i w ramach spójnej szaty graficznej różnią się kolorystyką oraz motywem graficznym charakterystycznymi dla danego rodzaju piwa. Przygotowaniem identyfikacji wizualnej zajęła się krakowska agencja Teren Prywatny.

grafika

Piwa browaru zostały podzielone na trzy główne linie, co podkreślone jest dodatkowo kolorystyką ich butelek. Piwa mocne - do butelek zielonych (m.in. Szwejkowe, Krzepkie, Bock), piwa linii Ekskluzywnej - do butelek białych (Aloesowe z miodem, Premium, Exclusive i Strong), natomiast piwa linii Regionalnej - do butelek brązowych (Góralskie, Grybów, Lach), do których są nalewane również piwa z krótką datą spożycia, takie jak Niepasteryzowane czy Tankowe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta