Dragon Rouge odpowiada za nowy wizerunek InPostu

Agencja Dragon Rouge wygrała przetarg na przygotowanie nowej identyfikacji wizualnej operatora logistycznego InPost.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Dragon Rouge odpowiada za nowy wizerunek InPostu

W ramach umowy agencja odpowiada za opracowanie nowej idei przewodniej marki InPost "Out of the box", która funkcjonuje jako claim razem z logo marki (które pozostało niezmienione).

Zespół przygotował nową identyfikację wizualnej marki, na którą składają się elementy towarzyszące logo - typografia, kolorystyka (pierwotna gama została rozszerzona o nowe kolory), ikonografia oraz styl zdjęciowy i ilustracyjny, które zostały opisane w brand manualu. 

Odświeżona identyfikacja wizualna InPost

Na podstawie nowej identyfikacji odświeżono m.in layouty reklamowe, mailingi, maile statusowe, branding paczkomatów, samochodów i punktów odbioru i nadawania przesyłek. Ponadto Dragon Rouge stworzyła nowego brand hero marki - postać Mata zastąpiła starą Paczuchę. Na podstawie nowych materiałów inni podwykonawcy opracowali nowy wygląd strony www i aplikacji mobilnej InPostu.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/multiskrytka-inpost-paczkomaty-pilotaz-jak-to-dziala ##

Dodatkowo agencja zaprojektowała nowy zestaw ubrań dla kurierów InPostu oraz wprowadziła nowy system nazewnictwa dla usług i produktów.

grafika

Prace po stronie agencji koordynuje Arkadiusz Łoś- brand consulting & CI director w Dragon Rouge.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu