SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy wizerunek marki Reporter

Trzy firmy z grupy medialnej OS3 group - OS3 multimedia, Jotka print design i studio fotografii cyfrowej INIS, po wygranym przetargu, podpisały umowę z siecią odzieży młodzieżowej Reporter. Współpraca obejmuje odświeżenie wizerunku firmy poprzez stworzenie rozbudowanego serwisu internetowego oraz gamy handlowych materiałów poligraficznych. Za stworzenie kompleksowych projektów graficznych odpowiedzialna jest firma Jotka. Studio INIS zajęło się wykonaniem wszystkich wykorzystanych w projekcie fotografii. Agencja interaktywna OS3 multimedia jest autorem strony www.reporter.com.pl.

„Nasza odzież kierowana jest do konkretnej grupy - ludzi młodych, wolnych, ceniących niezależność i dobrą zabawę. Kolekcje Reporter dają możliwość wyrażenia siebie poprzez kreowanie niepowtarzalnego, własnego stylu. Przedstawione nam przez całą grupę OS3 spójne ze sobą propozycje wyraźnie podkreślają te właśnie cechy naszej odzieży i mają w sobie coś z ideologii naszej marki – luz, nowoczesność, bezpretensjonalność. Bardzo podoba nam się nowatorskie podejście firmy do projektów, kompleksowa obsługa oraz świeże spojrzenie na nasz wizerunek.” – powiedział Daniel Wahl z firmy Reporter

„Wszystkie przygotowane przez OS3 group realizacje są spójne wizerunkowo. Jako eksperci w kreowaniu kompleksowych projektów wykorzystaliśmy wspólne środki wyrazu dla podkreślenia silnej osobowości marki. Stworzony przez nas serwis korporacyjno – produktowy, podobnie jak poligrafia wyraźnie podkreśla styl firmy. Przedstawienie ludzi w ruchu dodaje serwisowi dynamiki i autentyczności. Żywe, nasycone i dokładnie dobrane kolory budują harmonię, a szczególnie wyeksponowane, oryginalne detale ubrań przykuwają uwagę. „ – powiedział Marcin Maj client service director OS3 multimedia.

„Nasze projekty poligraficzne dla firmy Reporter bardzo wyraźnie eksponują produkty, budując wokół nich historię. Wykreowany świat, to miasto, w którym wszystko może się zdarzyć. Gdzie młodzi ludzie sami tworzą swoje realia, wywracają rzeczywistość „do góry nogami”. Nasycone kolory, świeżość i letnia energia są bez wątpienia atutami tych projektów. Wierzymy, że dzięki nim uda nam się spełnić oczekiwania obecnych oraz przyszłych klientów sklepów Reporter.” – powiedział Krzysztof Pietrek dyrektor Jotka print design i INIS fotografia.

Dołącz do dyskusji: Nowy wizerunek marki Reporter

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl