SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

O ponad 7 proc. droższe reklamy w Esce

2 października br. Radio Eska (Grupa Radiowa Time) wprowadza korektę oferty reklamowej.

Korekta obejmie zmianę cen spotów oraz uatrakcyjnienie przeliczników długości spotów. Zmiany nastąpią zarówno w cenniku sieciowym, jak i w cennikach stacji lokalnych należących do Grupy.

„Decyzja o korekcie oferty reklamowej jest reakcją na zmieniające się potrzeby klientów oraz wynika z systematycznie rosnącej pozycji Grupy na rynku radiowym i bardzo wysokiego zainteresowaniem reklamodawców” – informuje Monika Polewska, Specjalista ds. Public Relations radia.
 
Cennik sieciowy zmieni się następująco: ceny w dniach od poniedziałku do piątku wzrosną średnio o 9 proc., w sobotę – o 7 proc., w niedzielę – o 5 proc. Najwyższa cena to 6,3 tys. zł za spot w paśmie 8.00 – 9.00.

„Odpowiadając na zapotrzebowanie klientów, wprowadzone zostały atrakcyjniejsze przeliczniki długości spotów. Obniżono m.in. przelicznik dla spotu 20-sekundowego – z 1 na 0,80” – dodaje Monika Polewska.

W stacjach lokalnych wzrost cen będzie wynosił: od poniedziałku do piątku – średnio o 15 proc., w sobotę i niedzielę – średnio o 10 proc.

Wprowadzeniu nowej oferty towarzyszy specjalna promocja: kampanie zakupione do końca września i trwające do końca października, sprzedawane będą według dotychczasowego cennika.

Grupę Radiową Time tworzą: sieć Radia ESKA (31 stacji), sieć ESKA Rock (4 stacje), Radio Gold FM w Toruniu oraz sieć Radia VOX FM (8 stacji). Ta ostatnia na razie nie jest włączona do cennika sieciowego Time.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: O ponad 7 proc. droższe reklamy w Esce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl