SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Obsessive dołącza do klientów Kerris Group

Dwie spółki Kerris Group: Kerris Select oraz 300.codes, zajmą się obsługą sklepu internetowego marki Obsessive w zakresie SEO, kampanii performance oraz rozwoju scoping session.

W ramach podpisanej umowy, Kerris Select powierzono pozycjonowanie strony, działania performance w Google w języku polskim i angielskim na rynki zagraniczne oraz analitykę.

Software house 300.codes wesprze Obsessive w przetargu dotyczącym technologii nowego sklepu e-commerce.

Celem prowadzonych działań jest zwiększenie sprzedaży w kanale e-commerce.

Obsessive to marka bielizny zmysłowej dla pewnych siebie kobiet. Działa na 9 europejskich rynkach: w Niemczech, Hiszpanii, Portugalii, Szwajcarii, Francji, Austrii, Holandii, Rosji i Polsce.

Kerris Group pracuje dla takich klientów, jak Porsche, Roche, Honeywell, ZT Kruszwica, Romet, Digital Care, Polycom, Grohe, CH Klif, L'Oréal, a także z domami mediowymi i startupami.

Dołącz do dyskusji: Obsessive dołącza do klientów Kerris Group

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl