Obsługą reklamową i mediową Whirlpoola w Europie zajmie się WPP

Firma Whirlpool, producent sprzętu AGD rozstrzygnął przetarg na obsługę marketingową w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka). Firma postanowiła skonsolidować tu obsługę mediową i reklamową w holdingu reklamowym WPP.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Trwający od 9 miesięcy przetarg dotyczył obsługi kreatywnej, mediowej, a także działania w obszarze digital, shopper marketing i PR.Whirlpool zdecydował się skonsolidować obsługę tych wszystkich działań w regionie EMEA w holdingu reklamowym WPP, do którego należą m.in. agencje VMLY&R, Mindshare, Wavemaker. Decyzja dotyczy także rynku polskiego.

Agencje rozpoczną obsługę Whirlpoola od stycznia 2021 roku. Zajmą się nią zespoły prowadzące biznes z Mediolanu.

Współpraca obejmuje działania kreatywne, mediowe, cyfrowe, marketingowe i PR. Będą je realizować przedstawiciele takich agencji WPP, jak Wunderman Thompson, VMLY&R, M / SIX, Burson Cohn & Wolfe, Geometry, Hogarth i AKQA.

Będą pracować dla wszystkich markach Whirlpool, w tym KitchenAid, Whirlpool, Hotpoint, Bauknecht, Indesit i Privileg.Wcześniej ich obsługą zajmowało się kilka różnych agencji.

Decyzja Whirlpoola, żeby skonsolidować działania w zakresie marketingu kreatywnego, cyfrowego, ATL, BTL, shopper marketingu i PR-u dla wszystkich swoich marek w regionie EMEA została podjęta po rozpatrzeniu ofert sześciu globalnych grup marketingowych.

Gilles Morel, prezes EMEA i wiceprezes wykonawczy Whirlpool Corporation, powiedział:  - W miarę rozwoju podejścia Whirlpool do marketingu i komunikacji zorientowanych na klienta w regionie EMEA, szukaliśmy silnego partnerstwa opartego na dogłębnym zrozumieniu naszej działalności i pasją do naszych marek. Byliśmy pod wrażeniem zaangażowania WPP w tworzenie odpowiedniego zespołu do długoterminowej współpracy i jesteśmy przekonani, że ich kreatywność i determinacja wzmocnią nasze marki poprzez w pełni zintegrowaną strategię rozwoju.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej