Od czasu do czasu - "Kapsuła czasu"

Wrocławska agencja reklamowa ARRS Effectica przygotowała kreację dla zakończonej w ostatnich dniach sukcesem kampanii "Dni HP we Wrocławiu".

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Kampania towarzyszyła otwarciu we Wrocławiu Centrum Księgowo-Administracyjnego HP. W ramach kampanii odbyły się konkurs fotograficzny, event "Kapsuła czasu" oraz Klub Kariery HP. "Dni HP" wzbudziły ogromne zainteresowanie zarówno wrocławian jak i regionalnych mediów. W samej tylko akcji "Kapsuła czasu" wzięło udział ok. 2500 osób, których zdjęcia zrobione w czasie akcji, zostały złożone w kapsule i wmurowane na następne 10 lat w płytę wrocławskiego Rynku.

ARRS Effectica była odpowiedzialna za kreację materiałów dla całego projektu, przygotowała min. ogłoszenia prasowe, ulotki, plakaty, citylighty oraz broszury informacyjne.

           ARRS Effectica współpracuje z Hewlett-Packard Polska od prawie sześciu lat obsługując kampanie na rynku biznesowym.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana