SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Odmienione Elle.pl eksponuje treści newsowe

Serwis internetowy Elle.pl (Grupa Burda) zmienił szatę graficzną i poszerzył ofertę reklamową. Strona udostępniona została też w wersji mobilnej.

Nowy layout został zaprojektowany z myślą o eksponowaniu newsowych treści. Każdą z nich ilustruje duże zdjęcie na stronie głównej z datą, godziną, tytułem i leadem publikacji. Najważniejsze tematy dnia są zaś promowane w specjalnym module tuż pod logotypem serwisu.

Odmieniona strona wykonana została w technologii responsive web design, dzięki czemu można ją przeglądać wygodnie także na urządzeniach mobilnych.

Wraz ze zmianami layoutu, w ofercie reklamowej serwisu pojawiły się nowe formy reklamowe - natywne i displayowe.

Zmiany przygotowane zostały przez zespół Elle.pl oraz spółką Treehouse, należącą do Grupy Burda.

Z danych własnych spółki wynika, że serwis Elle.pl w lipcu br. miał 150 tys. użytkowników i 2,42 mln odsłon. Witryna działa od 1 września 2012 roku.

Dołącz do dyskusji: Odmienione Elle.pl eksponuje treści newsowe

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ciacho
Czemu ciasteczka są w górnej częsci przeciez na telefonei to zajmuje za duzo miejsca. reszta ok
odpowiedź