SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Odświeżony wizerunek TCM

Nowy wizerunek kanału filmowego TCM

Od marca br. kanał filmowy TCM (Turner Classic Movies) prezentuje się swoim widzom w całkiem nowym stylu. Nowy wizerunek TCM został wzbogacony o elementy światła, koloru i muzyki, które mają za zadanie uatrakcyjnić ofertę stacji oraz spotęgować filmowe doznania widza.

Do czołówki stacji zostały wprowadzone cztery "scenariusze" o różnej tematyce, przedstawiające pamiętne sceny filmowe wtopione w bardzo dobrze znane wszystkim i charakterystyczne obrazki z życia codziennego, takie jak: wnętrze kawiarni, para kochanków całujących się w deszczu, spóźniony na pociąg podróżny, czy rodzina spacerująca z psem w sielankowej scenerii. Celem takiego zabiegu jest uświadomienie widzom, że klasyka kina to coś wciąż żywego, towarzyszącego im nacodzień, operującego pełnią kolorów i światła, a nie wyłącznie czernią i bielą.

Dwudziestosekundowe scenki wykorzystywane są również do zapowiadania kolejnych punktów programu, do obejrzenia "niebawem", czy "dziś wieczorem". Ich ukazaniu towarzyszy charakterystyczna muzyka, potęgująca filmową atmosferę.

Nowy wiceprezes TCM (od lutego 2004), Alan Musa: "Nowy image pokazuje, że wartością naszej marki jest prezentowanie klasyki kina w kontekście czasów współczesnych, przy pomocy komentarzy i analiz dokonywanych przez współczesne gwiazdy i twórców kina. Oglądają nas coraz młodsi widzowie, osoby w wieku 25-44 lat stanowią już ponad jedną trzecią widowni w najlepszym czasie antenowym, a nasz nowy wizerunek jest próbą odzwierciedlenia popularności i uznania, jaką spuścizna Hollywood cieszy się w tej grupie wiekowej".

Dołącz do dyskusji: Odświeżony wizerunek TCM

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl