SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ogilvy&Mather, WPP i Coca-Cola wśród liderów efektywności reklamowej (TOP 50)

Coca-Cola Company jako marketer, Coca-Cola jako marka, holding WPP Group, sieć reklamowa Ogilvy&Mather, ACG Advertisng Agency i FP7/DXB zostały uznane jako najbardziej efektywne w swoich kategoriach - wynika z najnowszego raportu Effie Index 2016. W czołówce europejskich agencji znalazł się też SMG Polska.

Effie Index to badanie pokazujące efektywność pracy m.in. sieci i holdingów reklamowych w kontekście globalnym. Uczestniczy w nim ponad 3 tys. finalistów i zwycięzców z 43 konkursów efektywności Effie z całego świata.

W najnowszym rankingu - podsumowującym wyniki konkursów Effie w ub.r. - najbardziej efektywnym globalnie marketerem jest Coca-Cola Company, marką - Coca-Cola, holdingiem - WPP Group, siecią reklamową - Ogilvy&Mather, agencją - FP7/DXB z Dubaju, a agencją niezależną - ACG Advertising Agency z Budapesztu

Jeśli chodzi o samą Europę, to liderem wśród marketerów jest Unilever, a najbardziej efektywną marką Vodafone. Holdingiem numer jeden została WPP Group, a najbardziej efektywną siecią reklamową - Young&Rubicam.

Na czele najbardziej efektywnych agencji znalazła się węgierska ACG Advertising Agency, którą uznano również za najbardziej efektywną niezależną agencję.

Jedyną polską agencją, która znalazła się w czołówce Effie Index 2016 jest SMG Polska - w europejskim rankingu najefektywniejszych agencji - na miejscu siódmym.

 

 

 

 

Dołącz do dyskusji: Ogilvy&Mather, WPP i Coca-Cola wśród liderów efektywności reklamowej (TOP 50)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl