1,03 mln widzów „Blondynki 9”, TVP1 wiceliderem

Dziewiąty sezon „Blondynki” oglądało średnio 1,03 mln widzów. Serial dał TVP1 pozycję wicelidera rynku telewizyjnego w 4+ - wynika z raportu Wirtualnemdia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
1,03 mln widzów „Blondynki 9”, TVP1 wiceliderem
Marta Żmuda Trzebiatowska w „Blondynce 9”; fot. TVP

Produkcja nadawana była w piątki o godz. 21.00 (niektóre odcinki pokazano o 21.50), w okresie od 8 stycznia do 12 marca 2021 roku. Średnia oglądalność premierowych odcinków dziewiątej serii „Blondynki” wyniosła 1,03 mln widzów. Przełożyło się to na 8,05 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,07 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,37 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył się odcinek produkcji z 15 stycznia. Przyciągnął uwagę 1,27 mln osób.

grafika

TVP1 w paśmie emisji serialu była wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajęła TVP2, która w tym czasie pokazywała głównie „Postaw na milion”, a jej udział ukształtował się na poziomie 9,78 proc. Tzw. „wielką czwórkę” uzupełniają: Polsat (filmy fabularne; 7,63 proc.) i TVN (pasmo filmowe; 7,18 proc).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sanatorium-milosci-3-sezon-ogladalnosc-hit-tvp1-liderem-rynku,7170368209172097a ##

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 zajęła miejsce czwarte.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem