SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Diagnoza” zyskała 210 tys. widzów. TVN liderem rynku w grupie 16-49. „Powód do zadowolenia”

Drugi sezon „Diagnozy” ogląda średnio 2,17 mln widzów, o 210 tys. osób więcej niż początek premierowej odsłony produkcji. Cykl daje TVN drugie miejsce w rynku w 4+ i pierwsze w 16-49. - „Diagnoza” mniej więcej utrzymuje widownię z końcówki pierwszego sezonu, co oczywiście jest dla nas powodem do zadowolenia - mówi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN.

"Diagnoza", fot. TVN Article

„Diagnozę 2” na antenie TVN oglądać można we wtorki o godz. 21.30, począwszy od 20 lutego br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków serialu wyniosła 2,17 mln osób, co przełożyło się na 15,48 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 19,12 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 18,05 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył pierwszy odcinek medycznej produkcji - zgromadził on przed telewizorami 2,27 mln oglądających.

Dla porównania, pierwsze trzy odcinki pierwszej edycji serialu pokazane jesienią ub.r. oglądało średnio 1,96 mln osób, co przełożyło się na odpowiednio 14,91 proc., 16,34 proc. i 16,60 proc. udziału. Oznacza to, że produkcja zyskała 210 tys. widzów.

TVN w paśmie nadawania serialu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP2, która emitując wtedy końcówkę „M jak miłość”, kulisy tego serialu i „Magazyn Ekspresu Reporterów” osiąga 19,94 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (filmy fabularne; 7,24 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. „Pensjonat nad rozlewiskiem”; 7,20 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN jest już liderem rynku.

- Wyniki tego serialu rzeczywiście wyglądają dobrze. Porównanie z początkiem pierwszej serii oczywiście wypada na korzyść nowych odcinków - w zeszłym sezonie zaczynaliśmy od umiarkowanie dobrych wyników, by skończyć na poziomie dawno nie widzianym w przypadku nowego serialu na rynku. Teraz „Diagnoza” mniej więcej utrzymuje widownię z końcówki pierwszego sezonu, co oczywiście jest dla nas powodem do zadowolenia - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN. - Poza trzymającymi się na rynku od stuleci serialami w Dwójce żadna fabularna produkcja nie osiąga dziś takich wyników - dodaje.

Serial „Diagnoza” to połączenie kryminalnej historii i wątków medycznych opowiadanych w odcinkach. Główną bohaterką serialu jest Anna Nowak (w tej roli Maja Ostaszewska), która w nowych odcinkach po odbudowaniu życia na nowo musi się zmierzyć z kolejnymi problemami. W drugim sezonie produkcji pojawiają się nowe tajemnice i wątek kryminalny, a do obsady dołączają Jan Englert, Łukasz Simlat i Wojciech Zieliński.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Diagnoza” zyskała 210 tys. widzów. TVN liderem rynku w grupie 16-49. „Powód do zadowolenia”

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz
No i SUPER.. to fajny film.
18 14
odpowiedź
User
rurku
TVP1 zabiło Rozlewisko dając w tym paśmie.
21 6
odpowiedź
User
pavv
Serial którego koszt produkcji jednego odcinka kosztuje może 200 czy 300 tys. ma ponad 2x lepszą oglądalność niż program Majdanowo-Rozenkowy gdzie koszt produkcji jednego odcinka to ok. 1 mln. zł., a te korposzczury z TVN są zadowoleni z oglądalności w/w! Paranoja!
25 6
odpowiedź
User
korba
"Serial którego koszt produkcji jednego odcinka kosztuje może 200 czy 300 tys."- sorry ale raczej bliżej 600-700 znając realia produkcji serialowej. Poza tym nie da się cały czas wprowadzać jedynie pozycji o optymalnej relacji cena-zysk bo na końcu leciały by tylko Trudne Sprawy czy Szpital. Są rzeczy na których z założenia się traci
15 4
odpowiedź
User
xxx
Przecież to mniej niż Korona królów, która nie jest w prime time. I korona gromadzi widzów 4x w tygodniu.
12 9
odpowiedź
User
Diagnoza to gniot dla plebsu
Diagnoza to gniot dla plebsu,Pensjonat jest obecnie najlepszym serialem ,oglada sie wakacje ,fajne kobietki a nie szpital ,polskiego Pitta i Wornowicza kleche i krew-beznadzieja
10 19
odpowiedź
User
Sebastian
Pierwszy i drugi sezon i tak fajny. Mam nadzieję na trzeci sezon.
0 0
odpowiedź
User
Janina
Pierwszy sezon super, drugi ok. ale już robi się nudny, mam nadzieję ze 3 sezonu nie będzie
0 1
odpowiedź
User
Melon
Serial którego koszt produkcji jednego odcinka kosztuje może 200 czy 300 tys. ma ponad 2x lepszą oglądalność niż program Majdanowo-Rozenkowy gdzie koszt produkcji jednego odcinka to ok. 1 mln. zł., a te korposzczury z TVN są zadowoleni z oglądalności w/w! Paranoja!
1362 odc. X 200 - 300 tyś ,8-10odc 1 milion.
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing