SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,06 mln widzów „Domowych rewolucji” w TVN

Trzeci sezon programu „Domowe rewolucje” pokazywany w TVN gromadzi średnio 1,06 mln widzów. Stacja w czasie emisji reality-show Doroty Szelągowskiej zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”.

Article

Premierowe odcinki trzeciej edycji reality-show „Domowe rewolucje” oglądać można na antenie TVN w niedziele o godz. 18.00 począwszy od 7 października. Nadawca postanowił ten program promować na głównej antenie, mimo że jest to projekt z portfolio HGTV.

Średnia oglądalność czterech pierwszych emisji wyniosła 1,06 mln widzów, co przełożyło się na 8,12 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,51 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 9,91 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów do tej pory zgromadził drugi odcinek. Przyciągnął on przed telewizory uwagę 1,13 mln osób.

TVN w czasie emisji „Domowych rewolucji” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie jest Polsat, który pokazuje wówczas gł. „Nasz nowy dom” i początek „Wydarzeń”, co przekłada się na 15,58 proc. udziału. Trzecia jest TVP1 („Dziewczyny ze Lwowa” i „Jaka to melodia?”; 7,61 proc. udziału), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypada TVP2 („Panorama”, „Pogoda” „Sport” oraz „Na dobre i na złe”; 6,13 proc.).

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN jest drugi.

„Domowe rewolucje” to jeden z kilku programów wnętrzarskich Doroty Szelągowskiej emitowanych w HGTV. Ekipa budowlańców pod jej przewodnictwem w kilka dni przeprowadza generalny remont całego domu lub mieszkania bohaterów.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,06 mln widzów „Domowych rewolucji” w TVN

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sandzi
Kolejny kit TVN oglądalność tragedia 😁⚽
16 29
odpowiedź
User
feris
suuuper, uwielba\iam ten program!
16 13
odpowiedź
User
michu
Czy może ktoś mi wytłumaczyć wedle jakiego klucza dobierani są uczestnicy? Bida u nich nie piszczy, przeważnie jakieś artystyczne zawody co by to Dorota miała o czym pogadać z nimi, przeważnie cwaniaki co 20 lat nie kupili nowej szafy, a teraz za friko chcieliby basen na środku 30metrowego mieszkania. Szelągowska też pstryka palcem i pracownicy (przeważnie Ukraińcy) robią wszystko co zechce. a potem kiedy w połowie są już położone kafelki na podłodze, każe im je zrywać, bo ma wizję, że jednak tam powinny być panele. Ciężko wytrzymać cały odcinek przed telewizorem.
21 21
odpowiedź
User
Adam
Michu, może chodzi o to, że nie są tak roszczeniowi jak ty i potrafią się uśmiechnąć. TV zarabia na tym, że oni tam wystąpią, bo tworzy się materiał, który może być przeplatany reklamami. Ten program nie ma założenia pomagać biednym, tylko być w miarę rozrywkowym.
19 19
odpowiedź
User
Żaluzja
Dużo lepiej by było jakby jednak komuś pomagali a tak.mlode małżeństwa obiboków promują. Prowadząca rozkrzyzana i każde lokum jak z Ikea. Oglądałam wiel razy ale już nie oglądam bo.kazdy niemal projekt podobny do poprzedniego. Albo biało albo czarno albo szaro. Drewniane panele na ścianę i motyw roślinny. Bleee
14 15
odpowiedź