1,06 mln widzów „Domowych rewolucji” w TVN

Trzeci sezon programu „Domowe rewolucje” pokazywany w TVN gromadzi średnio 1,06 mln widzów. Stacja w czasie emisji reality-show Doroty Szelągowskiej zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
1,06 mln widzów „Domowych rewolucji” w TVN

Premierowe odcinki trzeciej edycji reality-show „Domowe rewolucje” oglądać można na antenie TVN w niedziele o godz. 18.00 począwszy od 7 października. Nadawca postanowił ten program promować na głównej antenie, mimo że jest to projekt z portfolio HGTV.

Średnia oglądalność czterech pierwszych emisji wyniosła 1,06 mln widzów, co przełożyło się na 8,12 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,51 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 9,91 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-36-6-talk-show-ewy-drzyzgi-708-tys-widzow,7171224212318337a ##

Najwięcej widzów do tej pory zgromadził drugi odcinek. Przyciągnął on przed telewizory uwagę 1,13 mln osób.

grafika

TVN w czasie emisji „Domowych rewolucji” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie jest Polsat, który pokazuje wówczas gł. „Nasz nowy dom” i początek „Wydarzeń”, co przekłada się na 15,58 proc. udziału. Trzecia jest TVP1 („Dziewczyny ze Lwowa” i „Jaka to melodia?”; 7,61 proc. udziału), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypada TVP2 („Panorama”, „Pogoda” „Sport” oraz „Na dobre i na złe”; 6,13 proc.).

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN jest drugi.

grafika

„Domowe rewolucje” to jeden z kilku programów wnętrzarskich Doroty Szelągowskiej emitowanych w HGTV. Ekipa budowlańców pod jej przewodnictwem w kilka dni przeprowadza generalny remont całego domu lub mieszkania bohaterów.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ikea-domowe-rewolucje-hgtv-i-tvn-product-placement,7171219918207105a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koniec abonamentu i RMN, 2,5 mld zł z budżetu dla TVP i Polskiego Radia. Jest projekt ustawy

Koniec abonamentu i RMN, 2,5 mld zł z budżetu dla TVP i Polskiego Radia. Jest projekt ustawy

Netflix kupuje Warner Bros. Co dalej z TVN, HBO Max i Playerem? Wyjaśniamy [FAQ]

Netflix kupuje Warner Bros. Co dalej z TVN, HBO Max i Playerem? Wyjaśniamy [FAQ]

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Cięcia u niemieckiego nadawcy. Do zwolnienia 600 osób

Cięcia u niemieckiego nadawcy. Do zwolnienia 600 osób

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg