SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,06 mln widzów „Domowych rewolucji” w TVN

Trzeci sezon programu „Domowe rewolucje” pokazywany w TVN gromadzi średnio 1,06 mln widzów. Stacja w czasie emisji reality-show Doroty Szelągowskiej zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”.

Article

Premierowe odcinki trzeciej edycji reality-show „Domowe rewolucje” oglądać można na antenie TVN w niedziele o godz. 18.00 począwszy od 7 października. Nadawca postanowił ten program promować na głównej antenie, mimo że jest to projekt z portfolio HGTV.

Średnia oglądalność czterech pierwszych emisji wyniosła 1,06 mln widzów, co przełożyło się na 8,12 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,51 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 9,91 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów do tej pory zgromadził drugi odcinek. Przyciągnął on przed telewizory uwagę 1,13 mln osób.

TVN w czasie emisji „Domowych rewolucji” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie jest Polsat, który pokazuje wówczas gł. „Nasz nowy dom” i początek „Wydarzeń”, co przekłada się na 15,58 proc. udziału. Trzecia jest TVP1 („Dziewczyny ze Lwowa” i „Jaka to melodia?”; 7,61 proc. udziału), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypada TVP2 („Panorama”, „Pogoda” „Sport” oraz „Na dobre i na złe”; 6,13 proc.).

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN jest drugi.

„Domowe rewolucje” to jeden z kilku programów wnętrzarskich Doroty Szelągowskiej emitowanych w HGTV. Ekipa budowlańców pod jej przewodnictwem w kilka dni przeprowadza generalny remont całego domu lub mieszkania bohaterów.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,06 mln widzów „Domowych rewolucji” w TVN

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sandzi
Kolejny kit TVN oglądalność tragedia 😁⚽
16 29
odpowiedź
User
feris
suuuper, uwielba\iam ten program!
17 13
odpowiedź
User
michu
Czy może ktoś mi wytłumaczyć wedle jakiego klucza dobierani są uczestnicy? Bida u nich nie piszczy, przeważnie jakieś artystyczne zawody co by to Dorota miała o czym pogadać z nimi, przeważnie cwaniaki co 20 lat nie kupili nowej szafy, a teraz za friko chcieliby basen na środku 30metrowego mieszkania. Szelągowska też pstryka palcem i pracownicy (przeważnie Ukraińcy) robią wszystko co zechce. a potem kiedy w połowie są już położone kafelki na podłodze, każe im je zrywać, bo ma wizję, że jednak tam powinny być panele. Ciężko wytrzymać cały odcinek przed telewizorem.
22 23
odpowiedź