1,06 mln widzów „Domowych rewolucji” w TVN

Trzeci sezon programu „Domowe rewolucje” pokazywany w TVN gromadzi średnio 1,06 mln widzów. Stacja w czasie emisji reality-show Doroty Szelągowskiej zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
1,06 mln widzów „Domowych rewolucji” w TVN

Premierowe odcinki trzeciej edycji reality-show „Domowe rewolucje” oglądać można na antenie TVN w niedziele o godz. 18.00 począwszy od 7 października. Nadawca postanowił ten program promować na głównej antenie, mimo że jest to projekt z portfolio HGTV.

Średnia oglądalność czterech pierwszych emisji wyniosła 1,06 mln widzów, co przełożyło się na 8,12 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,51 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 9,91 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-36-6-talk-show-ewy-drzyzgi-708-tys-widzow,7171224212318337a ##

Najwięcej widzów do tej pory zgromadził drugi odcinek. Przyciągnął on przed telewizory uwagę 1,13 mln osób.

grafika

TVN w czasie emisji „Domowych rewolucji” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie jest Polsat, który pokazuje wówczas gł. „Nasz nowy dom” i początek „Wydarzeń”, co przekłada się na 15,58 proc. udziału. Trzecia jest TVP1 („Dziewczyny ze Lwowa” i „Jaka to melodia?”; 7,61 proc. udziału), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypada TVP2 („Panorama”, „Pogoda” „Sport” oraz „Na dobre i na złe”; 6,13 proc.).

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN jest drugi.

grafika

„Domowe rewolucje” to jeden z kilku programów wnętrzarskich Doroty Szelągowskiej emitowanych w HGTV. Ekipa budowlańców pod jej przewodnictwem w kilka dni przeprowadza generalny remont całego domu lub mieszkania bohaterów.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ikea-domowe-rewolucje-hgtv-i-tvn-product-placement,7171219918207105a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style