TVP Seriale na czele kanałów filmowo-serialowych w I półroczu

Pozycję niekwestionowanego lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych w pierwszym półroczu br. zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Paramount Channel HD, a liderem spadków był Comedy Central Family.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział kanału TVP Seriale w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w pierwszym półroczu 2018 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszył się o 4,37 proc. i ukształtował się na poziomie 1,42 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Drugie miejsce zajęła naziemna Stopklatka TV. W analizowanym okresie jej wynik wyniósł 0,93 proc., po spadku o 2,20 proc.

Na podium znalazł się jeszcze Polsat Film, którego udział uplasował się na poziomie 0,50 proc. (w dół o 2,36 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanalow-sportowych-i-polrocze-2018-tvp-sport-liderem,7171422785116289a ##

Najwięcej zyskał kanał Paramount Channel HD, który awansował z miejsca 13. na 12. Jego udział zwiększył się o 41,78 proc. do 0,21 proc.

Z kolei najwięcej stracił Comedy Central Family, którego wynik zmalał o 38,02 proc. do 0,08 proc. udziału. Stacja ta spadła z 16. lokaty na 22.

grafika

W grupie komercyjnej 16-49 w zeszłym roku pozycję lidera oglądalności także zajęły TVP Seriale z udziałem na poziomie 1,51 proc., po spadku o 8,09 proc.

Druga lokata też należała do stacji Stopklatka TV (0,90 proc. udziału; spadek o 11,90 proc.). Na podium znalazł się jeszcze awansujący z czwartej lokaty Comedy Central (0,81 proc.; do góry o 34,28 proc.).

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 46,15 proc. do 0,27 proc., też pochwalić się mógł Paramount Channel HD. Z kolei najwięcej w tym ujęciu straciło Romance TV - było to 65,43 proc. do 0,06 proc. udziału.

grafika

W czerwcu 2018 roku liderem oglądalności wśród stacji filmowych w obu grupach wiekowych również był kanał TVP Seriale. W 4+ jego udział zmniejszył się o 19,61 proc. do 1,41 proc., a w 16-49 - o 29,08 proc. do 1,55 proc.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy