Polo TV, Eska i Disco Polo Music najchętniej oglądanymi kanałami muzycznymi w 2019 roku

Zdecydowanie najpopularniejszym kanałem muzycznym w zeszłym roku było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Eska Rock TV, a najwięcej stracił kanał 4FunTV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Polo TV, Eska i Disco Polo Music najchętniej oglądanymi kanałami muzycznymi w 2019 roku

Udział naziemnego kanału Polo TV w 2019 roku wyniósł 0,67 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 2,77 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Drugie miejsce zajęła Eska TV, której udział wyniósł 0,36 proc., po spadku o 15 proc.

Podium uzupełnia należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music. Jej średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym wyniósł 0,12 proc. (wynik tego kanału względem 2018 roku zmalał o 17,48 proc.).

Oczko niżej uplasował się kanał 4FunTV. Jego średni udział w analizowanym okresie wyniósł 0,07 proc. (spadek o 43,41 proc. - największy w zestawieniu).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanalow-dokumentalnych-2019-rok-fokus-tv-liderem-opinie,7170772913096833a ##

Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Eska Rock TV, której średni udział poszedł do góry o 177,78 proc. do 0,03 proc. Kanał ten w zestawieniu awansował z 17. na 13. lokatę.

grafika

W grupie komercyjnej liderem też Polo TV

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w 2019 roku również na pozycji lidera znalazło się Polo TV. Udział tego kanału, po wzroście o 5,79 proc., wyniósł 1,01 proc.

Na drugiej lokacie uplasowała się naziemna Eska TV, której udział wyniósł 0,66 proc. (spadek o 18,03 proc.).

Podium uzupełnia kanał Disco Polo Music, który awansował z czwartej lokaty (0,19 proc. udziału; spadek o 9,76 proc.).

grafika

W grudniu 2019 roku liderem oglądalności wśród stacji muzycznych w obu grupach wiekowych również był kanał Polo TV. W 4+ jego udział zmniejszył się o 13,66 proc. do 0,70 proc., a w 16-49 - o 8,85 proc. do 1,02 proc.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online