Polo TV, Eska i Disco Polo Music na czele kanałów muzycznych w I półroczu

Zdecydowanie najpopularniejszym kanałem muzycznym w zeszłym półroczu było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Eska Rock TV, a najwięcej stracił kanał TO!TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Polo TV, Eska i Disco Polo Music na czele kanałów muzycznych w I półroczu

Udział naziemnego kanału Polo TV w pierwszym półroczu 2019 roku wyniósł 0,67 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 13,95 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Drugie miejsce zajęła Eska TV, której udział wyniósł 0,36 proc., po spadku o 13,74 proc.

Podium uzupełnia należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music. Jej średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym wyniósł 0,12 proc. (wynik tego kanału względem pierwszego półrocza 2018 roku zmalał o 12,86 proc.).

Oczko niżej uplasował się kanał 4FunTV. Jego średni udział w analizowanym okresie wyniósł 0,09 proc. (spadek o 35,82 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanaly-lifestylowe-pierwsze-polrocze-2019-tvn-style,7170876708894849a ##

Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Eska Rock TV, której średni udział poszedł do góry o 520 proc. do 0,03 proc. Kanał ten w zestawieniu awansował z 18. na 12. lokatę.

Z kolei najbardziej spadł wynik kanału TO!TV - o 66,67 proc. do 0,004 proc. udziału. Stacja ta zajęła ostatnią lokatę.

grafika

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w 2018 roku również na pozycji lidera w pierwszym półroczu br. znalazło się Polo TV. Udział tego kanału, po wzroście o 11,93 proc., wyniósł 0,99 proc.

Na drugiej lokacie uplasowała się naziemna Eska TV, której udział wyniósł 0,69 proc. (spadek o 15,61 proc.).

Podium uzupełnia kanał Disco Polo Music, który awansował z czwartej lokaty (0,20 proc. udziału; wzrost o 4,76 proc.).

grafika

W czerwcu 2019 roku liderem oglądalności wśród stacji muzycznych w obu grupach wiekowych również był kanał Polo TV. W 4+ jego udział zwiększył się o 29,07 proc. do 0,82 proc., a w 16-49 - o 44,44 proc. do 1,22 proc.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady