SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Polo TV na czele kanałów muzycznych, Disco Polo Music wyprzedziło 4FunTV

Najpopularniejszym kanałem muzycznym w maju br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Podium uzupełnia stacja Disco Polo Music, która wyprzedziła 4FunTV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

fot. shuttlerstock Article

Udział naziemnego kanału Polo TV w maju 2018 roku wyniósł 0,66 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł on o 10,81 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Drugie miejsce zajęła Eska TV, która w naziemnej telewizji cyfrowej w okresie od 28 września 2016 roku do 16 maja 2017 roku zastąpiona była przez 8TV. Eska TV w tym czasie dostępna była w Internecie, aplikacji mobilnej, a także poprzez sieci kablowe i anteny satelitarne, jednak Grupa ZPR Media 16 maja ub.r. przywróciła tę stację na MUX-1. Tym samym 8TV zniknęła z rynku, a w miejsce nadającej u płatnych operatorów Eski TV nadawca postanowił uruchomić nowy kanał Eska TV Extra.

Średni udział naziemnej Eski TV w maju br. wyniósł 0,44 proc. Dla porównania 8TV i Eska TV w maju ub.r. miały średni udział na poziomie 0,30 proc. Z kolei kablowo-satelitarna Eska TV Extra w zeszłym miesiącu zanotowała udział na poziomie 0,05 proc. (w dół o 16,67 proc.).

Podium uzupełnia należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która awansowała z miejsca czwartego. Jej średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym wyniósł 0,17 proc. (wynik tego kanału względem maja ub.r. się nie zmienił).

Na czwarte miejsce spadł kanał 4FunTV. Jego średni udział w analizowanym okresie wyniósł 0,15 proc. (spadek o 16,67 proc.).

Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat Music HD, który rozpoczął nadawanie 26 maja 2017 roku w miejsce kończącego nadawanie Muzo.tv. Jego średni udział poszedł do góry o 50 proc. do 0,03 proc.

Z kolei najbardziej spadł wynik kanału TO!TV - o 75 proc. do 0,01 proc. udziału. Stacja ta spadła z 12. na 16. miejsce.

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w maju br. również na pozycji lidera znalazło się Polo TV. Udział tego kanału, po spadku o 15,79 proc., wyniósł 0,96 proc.

Na drugiej lokacie uplasowała się naziemna Eska TV, której udział wyniósł 0,88 proc. (do góry o 95,56 proc. - największy wzrost w zestawieniu). Podium uzupełnia kanał 4FunTV (0,34 proc. udziału; - 5,56 proc.).

Także i w tym ujęciu najwięcej straciło TO!TV - było to 80 proc. do 0,01 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polo TV na czele kanałów muzycznych, Disco Polo Music wyprzedziło 4FunTV

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Janusz Nielsen
To kwintesencja przewałów na budżetach. Przy takich zasięgach i na obecnej próbie wystarczy, że pan Franciszek przyśnie z pilotem w ręku albo pani Ola będzie u sąsiadki na imieninach i następują zmiany "na podium". No ale klienci wolą się nie wychylać, bo się nie znają, a zabawne agencyjki medialne opisują w prezentacjach takie bzdury i tak śmieszne wyliczenia i rekomendacje, że na ostatniej prezentacji wyśmiałem ich i kazałem wyjść żeby przemyśleli bzdury o których mówią.
13 8
odpowiedź
User
Rozsądny
Na C..J !! Tyle kanałów muzycznych w Polsce ? Przecież jest Internet i radio tam można posłuchać muzyki .Powinno być 6 kanałów maksymalnie .
12 12
odpowiedź