SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN24 w marcu wyprzedził TVP Info w 4+, a Polsat News - w 16-49

Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w marcu br. było TVN24, które wyprzedziło TVP Info. Największym wzrostem pochwalić się mogła Telewizja wPolsce, a największy spadek odnotowała Superstacja. Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 na drugie miejsce awansował Polsat News, który wyprzedził TVP Info - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Studio TVN24Article

Średni dobowy udział TVN24 w marcu 2021 roku wyniósł 5,02 proc., po spadku względem analogicznego okresu rok wcześniej o 14,23 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. Stacja na pozycję lidera awansowała z miejsca drugiego.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Na drugą lokatę spadło TVP Info. Średni miesięczny wynik kanału wyniósł 3,68 proc. (po spadku o 43,37 proc.).

Podium uzupełnia Polsat News. W marcu br. kanał miał 1,92 proc. udziału, po spadku względem marca 2020 roku o 22,33 proc.

Kolejną pozycję zajął kanał TVP3 z udziałem na poziomie 1,02 proc. Jego wynik względem analogicznego okresu zeszłego roku spadł o 11,59 proc.

Czołową piątkę uzupełnia TVN24 BiS, którego udział wyniósł 0,39 proc. (w dół o 34,56 proc.).

Przedostatnia była Telewizja wPolsce.pl, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 133,33 proc. do 0,014 proc. udziału.

Superstacja o 53 proc. w dół

Największą stratę oglądalności zanotowała Superstacja, która w zestawieniu spadła z siódmej na ósmą lokatę. Jej wynik zmniejszył się o 52,54 proc. do 0,03 proc. udziału.

Ostatnie miejsce zajął nowy kanał Biznes24, który rozpoczął nadawanie w marcu ub.r. Jego średni rynkowy udział w marcu br. wyniósł 0,006 proc.

Największy udział (5,41 proc.) wśród grup kanałów newsowych w marcu br. miała Telewizja TVN, mająca w portfolio stacje TVN24 oraz TVN24 BiS i notująca spadek o 16,11 proc. Kanały wyprzedziły anteny newsowe Telewizji Polskiej, których udział zmniejszył się o 38,57 proc. do 4,70 proc. (łączne dane dla TVP Info i TVP3).

Łączny rynkowy udział wszystkich dostępnych na rynku stacji informacyjnych w marcu 2021 roku wyniósł 12,24 proc. Było to o 27,10 proc. mniej niż w marcu 2020 roku. Rok temu w marcu stacje newsowe szeroko relacjonowały przebieg rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 na świecie oraz informowały o obostrzeniach wprowadzanych przez rządy.

Polsat News wyprzedził TVP Info w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji lidera wśród stacji informacyjnych w marcu 2021 roku znalazło się TVN24 z wynikiem 3,32 proc., po spadku o 31,46 proc.

Z trzeciego na drugie miejsce awansował Polsat News. Stacja miała 1,67 proc. udziału, po spadku o 33,57 proc.

Udział trzeciego TVP Info wyniósł 1,59 proc. (spadek o 56,78 proc.). Stacja spadła z drugiej lokaty.

Największy spadek - wynoszący 61,54 proc. do 0,015 proc. - odnotowała tutaj także Superstacja.

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat też był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 3,55 proc. udziału, po spadku o 35,25 proc.

Wszystkie stacje newsowe w tym ujęciu miały 7,34 proc. udziału w rynku, po spadku o 41,20 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN24 w marcu wyprzedził TVP Info w 4+, a Polsat News - w 16-49

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ja
Do czerwca 2020 TVP Info kosiło konkurencje, a były dni kiedy dobowo miało wyższe udziały niż jedynka dwójka TVN i Polsat. W czerwcu Nielsen „rozszerzył” panel badawczy i tvp info zaczęło tracić. Cuda panie ;)
odpowiedź
User
michał
Do czerwca 2020 TVP Info kosiło konkurencje, a były dni kiedy dobowo miało wyższe udziały niż jedynka dwójka TVN i Polsat. W czerwcu Nielsen „rozszerzył” panel badawczy i tvp info zaczęło tracić. Cuda panie


Rozszerzyli po całej nagonce ze strony Wiadomości i pana Szefa, bo narzekali, że próba mała, niewiarygodna itd. Okazało się, że po zmianie TVP ma jeszcze gorzej. Nie jest tajemnicą, że mała próbka premiuje raczej duże kanały z pierwszej (powiedzmy) dziesiątki, a im więcej badanych osób, tym zyskują kanały mniejsze, które do tej pory miały oglądalność mierzoną przede wszystkim statystycznie a nie faktycznie.
odpowiedź
User
Andżela
Paluch tonie, ale Dorota mu już nie pomoże.
odpowiedź