TVN24 na czele oglądalności, duży spadek Polsat News we wrześniu. Udany debiut Wydarzenia24

Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych we wrześniu br. było TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogła nowa stacja Wydarzenia24 (która względem Superstacji zanotowała wzrost o 542 proc.), a największy spadek odnotował kanał Biznes24 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
TVN24 na czele oglądalności, duży spadek Polsat News we wrześniu. Udany debiut Wydarzenia24

Średni dobowy udział TVN24 we wrześniu 2021 roku wyniósł 5,06 proc., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 1,91 proc. - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy Havas Media Group opracowanej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

Drugie było TVP Info. Średni miesięczny wynik kanału wyniósł 4,04 proc. (po spadku o 1,46 proc.).

Polsat News w dół o 23 proc.

Kolejną pozycję zajął kanał TVP3 z udziałem na poziomie 0,95 proc. Jego wynik względem analogicznego okresu zeszłego roku spadł o 8,70 proc.

Czołową piątkę uzupełnia TVN24 BiS, którego udział wyniósł 0,46 proc. (do góry o 10,86 proc.).

Średni rynkowy udział kanału Wydarzenia24 we wrześniu br. wyniósł 0,28 proc. Stacja względem nadawanej we wrześniu ub.r. Superstacji zanotowała wzrost o 541,86 proc. (największy w zestawieniu) i awans w rankingu o dwie lokaty.

Ostatnia była stacja Biznes24, która odnotowała największy spadek w zestawieniu - wynoszący 30 proc. do 0,007 proc. udziału. Kanał nadaje od marca ub.r.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wiadomosci-lider-programow-informacyjnych-wrzesien-w-dol-kto-oglada-fakty,7170108311734401a ##

Największy udział (5,52 proc.) wśród grup kanałów newsowych we wrześniu br. miała Telewizja TVN, mająca w portfolio stacje TVN24 oraz TVN24 BiS i notująca wzrost o 2,59 proc. Kanały wyprzedziły anteny newsowe Telewizji Polskiej, których udział zmniejszył się o 2,92 proc. do 4,98 proc. (łączne dane dla TVP Info i TVP3).

Rynek kanałów informacyjnych spadł o 2 proc.

Łączny rynkowy udział wszystkich dostępnych na rynku stacji informacyjnych we wrześniu 2021 roku wyniósł 12,48 proc. Było to o 1,54 proc. mniej niż we wrześniu 2020 roku.

grafika

TVN24 na czele również w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji lidera wśród stacji informacyjnych we wrześniu 2021 roku też znalazło się TVN24 z wynikiem 3,01 proc., po wzroście o 6,93 proc.

Drugie miejsce utrzymało TVP Info. Stacja miała 1,67 proc. udziału, po spadku o 7,64 proc. Udział trzeciego Polsat News wyniósł 1,25 proc. (spadek o 20,23 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polsat-news-mux-4-koniec-emisji-jak-odbierac,7170123628050561a ##

Największy spadek - wynoszący 50 proc. - odnotowały tutaj dwie stacje Biznes24 i Telewizja wPolsce.pl. Wynik pierwszej z nich zmniejszył się do 0,01 proc., a drugiej - do 0,005 proc.

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat też był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 3,30 proc. udziału, po wzroście o 7,24 proc.

Wszystkie stacje newsowe w tym ujęciu miały 7,08 proc. udziału w rynku, po wzroście o 1,03 proc.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu