SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Kuchenne rewolucje 17” hitem TVN, wygrały z konkurencją. 29,97 mln zł z reklam

Najnowszy sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler gromadził 2,42 mln widzów. Reality-show dało TVN pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 29,97 mln zł.

Magda Gessler Article

17. sezon „Kuchennych rewolucji” oglądać obecnie można w czwartki o godz. 21.30, w okresie od 22 lutego do 24 maja br. Wszystkie premierowe odcinki najnowszej serii programu TVN śledziło średnio 2,42 mln osób. Przełożyło się to na 18,24 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 24,70 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 22,34 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył się odcinek produkcji z 19 kwietnia br. Przyciągnął on uwagę 2,63 mln osób.

Emitowana w analogicznym okresie ub.r. piętnasta seria „Kuchennych rewolucji” gromadziła średnio 2,57 mln osób, co dało stacji 18,72 proc. udziału w 4+, 25,25 proc. w grupie 16-49 oraz 22,91 proc. w grupie 16-59.

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” był liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce zajęła TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera”, co przełożyło się na 17,95 proc. udziału. Dalej uplasowały się: Polsat (gł. „Przyjaciółki”, „Wyjdź za mnie” i filmy fabularne; 10,60 proc.) oraz TVP2 (gł. seriale „The Good Doctor” i „Zawód: Amerykanin”; 2,70 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN też był liderem, choć przewaga stacji nad pozostałymi konkurentami w tych ujęciach była większa.

Wpływy reklamowe TVN wokół emisji reality-show wyniosły 29,97 mln zł, podczas gdy nadawana rok wcześniej trzynasta seria przyniosła z reklam 25,74 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Kuchenne rewolucje 17” hitem TVN, wygrały z konkurencją. 29,97 mln zł z reklam

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ziut
No proszę, na Gesslerce TVN zarobił prawie 30 milionów złotych. A mówią, że chamstwo nie popłaca...
odpowiedź
User
Do
Magda Gessler jest świetna!!!!! Skąd ma tyle cierpliwości ( tak, tak) do ludzi, którzy często nie powinni gotować i karmić innych, a mają tupet
i zabierają się za restauracyjny biznes w brudzie? Rzucanie talerzami to łaskotki.
18 7
odpowiedź
User
Air
Super! Gratulacje :-]
13 10
odpowiedź
User
asdw
No proszę, na Gesslerce TVN zarobił prawie 30 milionów złotych. A mówią, że chamstwo nie popłaca...

Nie wiem czy ty jej bronisz ale ja jej bronię bo uratowała nie jeden biznes restauracyjny.
3 2
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing