„MasterChef Junior 3” stracił 440 tys. widzów, ale TVN nadal był zdecydowanym liderem w 16-49

Trzeci sezon talent-show „MasterChef Junior” oglądało średnio 2,01 mln osób. W porównaniu do drugiego sezonu, emitowanego w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 440 tys. widzów. TVN w czasie nadawania programu był drugi całym rynku i zdecydowanie pierwszy w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 31,62 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„MasterChef Junior 3” stracił 440 tys. widzów, ale TVN nadal był zdecydowanym liderem w 16-49

„MasterChef Junior 3” na antenie TVN oglądać można było w niedziele o godz. 20.00, w okresie od 4 marca do 13 maja br. Średnia widownia premierowych odcinków wyniosła 2,01 mln osób, co przełożyło się na 12,91 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 17,99 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,82 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/koniec-programu-hipnoza ##

Największą popularnością cieszył się trzeci odcinek programu. Przyciągnął on uwagę 2,19 mln osób.

grafika

Program, w porównaniu do pokazywanej w analogicznym okresie rok wcześniej drugiej edycji talent-show stracił 440 tys. widzów. Wówczas tejże produkcję oglądało średnio 2,45 mln osób, a ich udział wynosił 14,77 proc. w 4+, 19,30 proc. w 16-49 oraz 16,67 proc. w 16-59.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/magda-gessler-w-programie-kuchenne-rewolucje-lecze-ludzi-i-godze-rodziny ##

TVN w paśmie nadawania „MasterChefa Juniora 3” zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Pierwszy w tym czasie był Polsat z udziałem na poziomie 13,02 proc., nadający w tym czasie serial „W rytmie serca” i początek „Kabaretu na żywo”. Trzecia była TVP1 (11,85 proc.; gł. „Blondynka”, „Wojenne dziewczyny” i początek filmów fabularnych), a najsłabiej wśród czterech czołowych stacji na polskim rynku wypadła TVP2 (4,70 proc.; „Big Music Quiz” i filmy).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN był już jednak liderem.

grafika

Wpływy reklamowe TVN wokół emisji dziesięciu premierowych odcinków formatu wyniosły 31,62 mln zł. Z kolei pokazywany rok temu drugi sezon zarobił z reklam 30,23 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Trzecią edycję talent-show wygrał 11-letni Bartek Kwiecień z Olsztyna.

„MasterChef Junior” to talent-show, w którym w gotowaniu rywalizują dzieci w wieku od 8 do 13 lat. Przygotowane przez nich dania są oceniane przez: Mateusza Gesslera, Michela Morana i Annę Starmach, którzy są jurorami w produkcji. Program produkuje firma Endemol Shine Polska.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn-sopot-top-of-the-top-festival-2018-miedzynarodowa-formula ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"