„MasterChef Junior 3” stracił 440 tys. widzów, ale TVN nadal był zdecydowanym liderem w 16-49

Trzeci sezon talent-show „MasterChef Junior” oglądało średnio 2,01 mln osób. W porównaniu do drugiego sezonu, emitowanego w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 440 tys. widzów. TVN w czasie nadawania programu był drugi całym rynku i zdecydowanie pierwszy w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 31,62 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„MasterChef Junior 3” stracił 440 tys. widzów, ale TVN nadal był zdecydowanym liderem w 16-49

„MasterChef Junior 3” na antenie TVN oglądać można było w niedziele o godz. 20.00, w okresie od 4 marca do 13 maja br. Średnia widownia premierowych odcinków wyniosła 2,01 mln osób, co przełożyło się na 12,91 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 17,99 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,82 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/koniec-programu-hipnoza ##

Największą popularnością cieszył się trzeci odcinek programu. Przyciągnął on uwagę 2,19 mln osób.

grafika

Program, w porównaniu do pokazywanej w analogicznym okresie rok wcześniej drugiej edycji talent-show stracił 440 tys. widzów. Wówczas tejże produkcję oglądało średnio 2,45 mln osób, a ich udział wynosił 14,77 proc. w 4+, 19,30 proc. w 16-49 oraz 16,67 proc. w 16-59.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/magda-gessler-w-programie-kuchenne-rewolucje-lecze-ludzi-i-godze-rodziny ##

TVN w paśmie nadawania „MasterChefa Juniora 3” zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Pierwszy w tym czasie był Polsat z udziałem na poziomie 13,02 proc., nadający w tym czasie serial „W rytmie serca” i początek „Kabaretu na żywo”. Trzecia była TVP1 (11,85 proc.; gł. „Blondynka”, „Wojenne dziewczyny” i początek filmów fabularnych), a najsłabiej wśród czterech czołowych stacji na polskim rynku wypadła TVP2 (4,70 proc.; „Big Music Quiz” i filmy).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN był już jednak liderem.

grafika

Wpływy reklamowe TVN wokół emisji dziesięciu premierowych odcinków formatu wyniosły 31,62 mln zł. Z kolei pokazywany rok temu drugi sezon zarobił z reklam 30,23 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Trzecią edycję talent-show wygrał 11-letni Bartek Kwiecień z Olsztyna.

„MasterChef Junior” to talent-show, w którym w gotowaniu rywalizują dzieci w wieku od 8 do 13 lat. Przygotowane przez nich dania są oceniane przez: Mateusza Gesslera, Michela Morana i Annę Starmach, którzy są jurorami w produkcji. Program produkuje firma Endemol Shine Polska.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn-sopot-top-of-the-top-festival-2018-miedzynarodowa-formula ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online