„Nasz nowy dom” stracił 180 tys. widzów. Polsat wiceliderem w 16-49

Reality-show „Nasz nowy dom 12” w nowym sezonie śledzi średnio 1,48 mln osób. W porównaniu do początku dziesiątej edycji, pokazywanej wiosną ub.r., produkcja straciła 180 tys. widzów. Polsat w czasie emisji wypada najgorzej na tle swoich głównych konkurentów w 4+, ale w grupie 16-49 stacja jest wiceliderem.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Nasz nowy dom” stracił 180 tys. widzów. Polsat wiceliderem w 16-49
Katarzyna Dowbor w programie "Nasz nowy dom"

Dwunastą edycję reality-show „Nasz nowy dom” oglądać można na antenie Polsatu w czwartki o godz. 20.05, począwszy od 28 lutego br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w wiosennej ramówce br. (do 14 marca) format ogląda średnio 1,48 mln osób. Przekłada się to na 9,49 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,11 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,95 proc. w grupie 16-59.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polsat-wiosenna-ramowka-brak-nowosci-kontynuacje,7171113755371649a ##

Do tej pory największą widownię przyciągnął trzeci odcinek programu prowadzonego przez Katarzynę Dowbor, który śledziło średnio 1,63 mln widzów.

grafika

Nadawana wiosną ub.r. dziesiąta seria reality-show przyciągała przed ekrany o 180 tys. mniej widzów. Gromadziła ona średnio 1,66 mln osób przy udziale wynoszącym 10,46 proc. w 4+, 13,20 proc. w 16-49 oraz 11,72 proc. w 16-59.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/edyta-herbus-juror-dancing-with-the-stars-9,7171104562518145a ##

Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu 12” zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem jest TVP1, emitująca gł. magazyn „Alarm!” i serial „Ojciec Mateusz”, co przekłada się na 14,85 proc. udziału. Drugi jest TVN („Na Wspólnej” oraz „Milionerzy”; 13,01 proc.), natomiast trzecią lokatę zajmuje TVP2 („Barwy szczęścia” i „The Good Doctor”; 10,81 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupie 16-49 Polsat jest wiceliderem, a w 16-59 - zajmuje miejsce trzecie.

grafika

Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu jest Constantin Entertainment.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Gazeta Wyborcza" opisała leki szefa BBN. Minister zapowiada postępowanie

"Gazeta Wyborcza" opisała leki szefa BBN. Minister zapowiada postępowanie

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera