1,18 mln widzów „Ninja Warrior Polska 2”. Polsat wiceliderem w 16-49

Drugi sezon reality-show „Ninja Warrior Polska” gromadził średnio 1,18 mln widzów, o 260 tys. osób mniej niż pierwsza odsłona emitowana rok temu. Polsat w czasie nadawania formatu był trzeci w rynku w 4+ i drugi w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 29,40 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
1,18 mln widzów „Ninja Warrior Polska 2”. Polsat wiceliderem w 16-49
fot. Krystian Szczęsny/Polsat

Rozrywkowy program „Ninja Warrior Polska 2” nadawany był w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, w okresie od 1 września do 13 października br. Średnia oglądalność premierowych odcinków projektu wyniosła 1,18 mln widzów, co przełożyło się na 8,67 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,05 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,08 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek produkcji. Przyciągnął uwagę 1,41 mln osób.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/twoja-twarz-brzmi-znajomo-stracila-widzow-ale-polsat-nadal-liderem,7170454674479233a ##

Polsat w czasie emisji formatu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należała do TVP2, która nadawała wtedy gł. popularne seriale „Barwy szczęścia” i „M jak miłość” oraz zagraniczną produkcję „Czerwona królowa”, co dało jej 15,84 proc. udziału. Drugie miejsce zajął TVN („Na Wspólnej”, „Milionerzy”, „Chyłka - Kasacja” i „Szadź”; 8,73 proc.), a czwarte - TVP1 (różne pozycje, w tym „Alarm!” i „Leśniczówka; 6,75 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat zajął miejsce drugie.

grafika

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków „Ninja Warrior Polska 2” wyniosły 29,40 mln zł. Dla porównania, pierwsza edycja z reklam zarobiła 24,96 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Od razu po zakończeniu nagrań do drugiej edycji Telewizja Polsat rozpoczęła zdjęcia do trzeciej odsłony produkcji (wystartowały w poniedziałek, 3 sierpnia). W związku z zagrożeniem COVID-19 producent programu zapewnił twórcom zabezpieczenie zgodne z aktualnie obowiązującymi wymogami sanitarnymi i przepisami BHP.

Na chwile obecną termin emisji „Ninja Warrior Polska 3” nie jest znany.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/policjantki-i-policjanci-jesien-2020-serial-oglada-1-07-mln-osob,7170459183695489a ##

Drugą i trzecią edycję reality-show „Ninja Warrior Polska” prowadzi Karolina Gilon, która w tej roli względem pierwszej odsłony widowiska zastąpiła Aleksandrę Szwed.

Bez zmian zmagania zawodników komentują dziennikarz i komentator Polsat Sport Jerzy Mielewski oraz zawodnik MMA Łukasz „Juras” Jurkowski.

„Ninja Warrior Polska 2” wygrał Robert Bandosz

Zwycięzcą pierwszej polskiej edycji reality-show został Robert Bandosz, który otrzymał tytuł „Last Man Standing”, a także nagrodę pieniężną w wysokości 150 tys. zł. Uczestnikowi nie udało się w pełni pokonać finałowego toru, ale zaszedł on najdalej spośród swoich konkurentów.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7