1,18 mln widzów „Ninja Warrior Polska 2”. Polsat wiceliderem w 16-49

Drugi sezon reality-show „Ninja Warrior Polska” gromadził średnio 1,18 mln widzów, o 260 tys. osób mniej niż pierwsza odsłona emitowana rok temu. Polsat w czasie nadawania formatu był trzeci w rynku w 4+ i drugi w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 29,40 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
1,18 mln widzów „Ninja Warrior Polska 2”. Polsat wiceliderem w 16-49
fot. Krystian Szczęsny/Polsat

Rozrywkowy program „Ninja Warrior Polska 2” nadawany był w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, w okresie od 1 września do 13 października br. Średnia oglądalność premierowych odcinków projektu wyniosła 1,18 mln widzów, co przełożyło się na 8,67 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,05 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,08 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek produkcji. Przyciągnął uwagę 1,41 mln osób.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/twoja-twarz-brzmi-znajomo-stracila-widzow-ale-polsat-nadal-liderem,7170454674479233a ##

Polsat w czasie emisji formatu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należała do TVP2, która nadawała wtedy gł. popularne seriale „Barwy szczęścia” i „M jak miłość” oraz zagraniczną produkcję „Czerwona królowa”, co dało jej 15,84 proc. udziału. Drugie miejsce zajął TVN („Na Wspólnej”, „Milionerzy”, „Chyłka - Kasacja” i „Szadź”; 8,73 proc.), a czwarte - TVP1 (różne pozycje, w tym „Alarm!” i „Leśniczówka; 6,75 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat zajął miejsce drugie.

grafika

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków „Ninja Warrior Polska 2” wyniosły 29,40 mln zł. Dla porównania, pierwsza edycja z reklam zarobiła 24,96 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Od razu po zakończeniu nagrań do drugiej edycji Telewizja Polsat rozpoczęła zdjęcia do trzeciej odsłony produkcji (wystartowały w poniedziałek, 3 sierpnia). W związku z zagrożeniem COVID-19 producent programu zapewnił twórcom zabezpieczenie zgodne z aktualnie obowiązującymi wymogami sanitarnymi i przepisami BHP.

Na chwile obecną termin emisji „Ninja Warrior Polska 3” nie jest znany.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/policjantki-i-policjanci-jesien-2020-serial-oglada-1-07-mln-osob,7170459183695489a ##

Drugą i trzecią edycję reality-show „Ninja Warrior Polska” prowadzi Karolina Gilon, która w tej roli względem pierwszej odsłony widowiska zastąpiła Aleksandrę Szwed.

Bez zmian zmagania zawodników komentują dziennikarz i komentator Polsat Sport Jerzy Mielewski oraz zawodnik MMA Łukasz „Juras” Jurkowski.

„Ninja Warrior Polska 2” wygrał Robert Bandosz

Zwycięzcą pierwszej polskiej edycji reality-show został Robert Bandosz, który otrzymał tytuł „Last Man Standing”, a także nagrodę pieniężną w wysokości 150 tys. zł. Uczestnikowi nie udało się w pełni pokonać finałowego toru, ale zaszedł on najdalej spośród swoich konkurentów.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online