„Ninja Warrior Polska” miało o 380 tys. widzów więcej niż „Ślad”. 24,96 mln zł z reklam

Nowy reality-show „Ninja Warrior Polska” gromadził średnio 1,44 mln widzów, o 380 tys. osób więcej niż niemal rok temu w tym paśmie miał serial „Ślad”. Polsat w czasie nadawania nowego formatu był drugi w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 24,96 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Ninja Warrior Polska” miało o 380 tys. widzów więcej niż „Ślad”. 24,96 mln zł z reklam
Jakub Zawistowski, zwycięzca „Ninja Warrior Polska”; fot. Polsat

Rozrywkowy program „Ninja Warrior Polska” nadawany był w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, w okresie od 3 września do 15 października br. Średnia oglądalność premierowych odcinków nowego projektu wyniosła 1,44 mln widzów, co przełożyło się na 9,91 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,80 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,24 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek produkcji. Przyciągnął on uwagę 1,68 mln osób.

grafika

W niemal analogicznym okresie rok wcześniej Polsat w tym samym paśmie pokazywał kryminalny serial „Ślad”, który po siedmiu pierwszych tygodniach emisji (tj. od 18 września do 30 października) śledziło 1,06 mln osób przy udziałach wynoszących 7,12 proc. w 4+, 8,35 proc. w 16-49 oraz 8,56 proc. w 16-59. W tym ujęciu program „Ninja Warrior Polska” podniósł widownię stacji o 380 tys. osób.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/love-island-wyspa-milosci-ogladalnosc-polsat-57-mln-zl-z-reklam,7170827662047361a ##

Polsat w czasie emisji nowego formatu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należała do TVP2, która nadawała wtedy gł. seriale „Barwy szczęścia”, „M jak miłość” i „Echo serca”, co dało jej 20,53 proc. udziału. Trzecie miejsce zajął TVN (końcówka „Na Wspólnej”, „Milionerzy” i „Pułapka”; 9,64 proc.), a czwarte - TVP1 (różne pozycje, w tym „Alarm!”, „Leśniczówka” i „Zniewolona”; 6,78 proc.).

grafika

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków „Ninja Warrior Polska” wyniosły 24,96 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polsat-rezygnuje-z-the-gong-show-nina-terentiew-poszukujemy-nowych-pomyslow,7170829444696193a ##

Zwycięzcą pierwszej polskiej edycji reality-show został Jakub Zawistowski, który otrzymał medal oraz tytuł „Last Man Standing”. Uczestnikowi nie udało się w pełni pokonać finałowego toru, ale zaszedł on najdalej spośród swoich konkurentów.

Zmagania zawodników komentowali Jerzy Mielewski oraz Łukasz „Juras” Jurkowski. Rozmowy z uczestnikami oraz kibicującymi im rodzinami przeprowadzała Aleksandra Szwed .

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?