„Mów mi mistrzu” oglądało 460 tys. widzów. TVP2 przegrała z konkurencją

Nowy reality-show „Mów mi mistrzu” oglądało średnio 459 tys. osób. TVP2 w czasie emisji formatu wypadła najsłabiej spośród wszystkich stacji z tzw. „wielkiej czwórki”, pokazujących w tym czasie głównie filmy fabularne.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„Mów mi mistrzu” oglądało 460 tys. widzów. TVP2 przegrała z konkurencją

Program „Mów mi mistrzu” na antenie TVP2 pokazywany był w piątki po godz. 22.00, w okresie od 9 grudnia ub.r. do 3 lutego br. Średnia widownia wszystkich ośmiu odcinków reality-show wyniosła 459 tys. osób, co przełożyło się na 4,27 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 3,94 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,38 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek, który śledziło 725 tys. widzów.

grafika

TVP2 w paśmie nadawania reality-show zajęła czwarte miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym czasie była TVP1 z udziałem na poziomie 9,72 proc., nadająca w tym czasie filmy dokumentalne i fabularne. Drugi jest TVN (9,10 proc.; pasmo filmowe), a trzeci - Polsat (6,45 proc.; również filmy).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 liderem był już jednak TVN.

grafika

„Mów mi mistrzu” było formatem własnym TVP, opartym na autorskim pomyśle. W reality-show występowali aktorzy, wokaliści i celebryci, którzy gral w improwizowanych scenach i wcielali się w nieznane sobie role. Program prowadzili Antoni Królikowski i Aleksandra Nieśpielak.

mk
Autor artykułu:
mk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały