SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

650 tys. widzów nowego programu „Przyjaciele na zawsze”, TVP2 wiceliderem

Po trzech pierwszych tygodniach emisji nowy program „Przyjaciele na zawsze” ogląda średnio 650 tys. widzów. TVP2 w czasie nadawania produkcji zajmuje drugie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i trzecie w 16-49.

fot. TVPArticle

Średnia widownia pierwszych trzech odcinków „Przyjaciół na zawsze”, wyemitowanych w okresie od 6 do 20 września 2020 roku wyniosła 650 tys. osób. Rynkowy udział TVP2 ukształtował się na poziomie 7,19 proc. w gronie wszystkich widzów, 5,01 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,45 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja emitowana jest w niedziele o godz. 16.15.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej widzów przyciągnął odcinek pokazany 13 września. Śledziło go średnio 733 tys. osób.

TVP2 w czasie emisji „Przyjaciół na zawsze” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+ wśród czterech głównych stacji. Pierwsza w tym czasie jest TVP1 (7,23 proc.), trzeci - Polsat (7,02 proc.), a czwarty - TVN (5,30 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-69 i 16-59 Dwójka jest stacją trzeciego wyboru.

„Przyjaciele na zawsze” to teleturniej, w którym gwiazdy odwiedzają przyjaciół z dzieciństwa i bliskie sobie miejsca w rodzinnych okolicach - dom, podwórko, podstawówkę, klub sportowy czy Dom Kultury. By wesprzeć lokalną społeczność, skrzykują grupę najbliższych przyjaciół z dawnych lat i razem jadą do studia Telewizji Polskiej, by zagrać o nagrody pieniężne na wybrany cel charytatywny. Do wygrania jest w 35 tys. zł.

Gospodarzem „Przyjaciół na zawsze” jest Łukasz Nowicki, który aktualnie w TVP jest prowadzącym „Postaw na milion”, a także wraz z Idą Nowakowską jest jedną z par gospodarzy „Pytania na śniadanie”. Aktor również gra w serialu „Barwy szczęścia”.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,34 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 650 tys. widzów nowego programu „Przyjaciele na zawsze”, TVP2 wiceliderem

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Klara
Ostatni odcinek miał już 514 tys. widzów bezpośrednio po Szansie na sukces gromadzącej jakieś 1,2 mln. Widać tu rzucone wyzwanie Uzdrowisku i Motelu Polska
odpowiedź
User
Irena
A czy możecie podawać firmę producencką i reżysera takich produkcji aby ktoś nie wpadł ponownie na zlecenie im czegokolwiek?
odpowiedź
User
gośc
ale jest awans z miejsce 3 na pozycje 2 brawo w ubiegłym roku serial rodzinka.pl miał 850 tys widzów ale miał 3 miejsce teraz się zmieniło bo mimo ze program przyjaciele na zawsze miał 650 widzów to Polsat spadł z 2 na 3 wiec do jedynki jest niewielka strata a Polsat raczej nie bedzie 2 ponownie bo 634 509 bedzie bardzo trudno odrobić to pierwszy spadek Polsatu na niszą pozycje jest na podium ale z 3 miejsca absolutnie się nie cieszą
odpowiedź