SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„All Together Now 2” miało o 170 tys. widzów więcej niż „Take me out”. 15,62 mln zł z reklam

Drugi sezon muzycznego programu „Śpiewajmy razem. All Together Now” gromadził średnio 1,18 mln widzów, o 170 tys. osób więcej niż rok temu w niemal tym samym paśmie miał „Take me out”. Polsat w czasie nadawania nowego formatu był trzeci w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 15,62 mln zł.

Article

Rozrywkowy program „Śpiewajmy razem. All Together Now” nadawany jest w Polsacie w środy o godz. 20.30, w okresie od 6 marca do 24 kwietnia br. Średnia oglądalność premierowych odcinków drugiego sezonu projektu wyniosła 1,18 mln widzów, co przełożyło się na 7,91 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,01 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,63 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył się trzeci odcinek produkcji. Przyciągnął on uwagę 1,31 mln osób.

W analogicznym okresie rok wcześniej Polsat niemal w tym samym paśmie pokazywał program „Take me out”, który po trzech odcinkach śledziło 1,01 mln osób przy udziałach wynoszących 6,66 proc. w 4+, 10,62 proc. w 16-49 oraz 8,88 proc. w 16-59. Oznacza to, że „All Together Now 2” podwyższyło widownię stacji o 170 tys. osób.

Z kolei pierwsze trzy odcinki pierwszego sezonu programu „Śpiewajmy razem. All Together Now” nadawanego jesienią ub.r. oglądało 1,32 mln widzów (odpowiednio 9,11 proc., 11,75 proc. oraz 10,83 proc. udziału).

Polsat w czasie emisji nowego formatu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należała do TVP2, która nadawała wtedy jednak popularne seriale „Na dobre i na złe” i „Na sygnale”, co dało jej 18,81 proc. udziału. Drugie miejsce zajął TVN (końcówka „Na Wspólnej”, „Milionerzy” i „Agent - gwiazdy”; 10,27 proc.), a czwarte - TVP1 (gł. „Leśniczówka”, widowisko „Wielki test” i transmisje sportowe; 6,93 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków programu wyniosły 15,62 mln zł. Dla porównania „Take me out” rok temu zarobiło 20,99 mln zł, a pierwsza edycja „Śpiewajmy razem. All Together Now” - 27,78 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Zwycięzcą drugiej edycji muzycznego show został Salwin „Jimmy" Merstein-Siwak. Otrzymał on nagrodę pieniężną w wysokości 100 tys. zł.

Formuła tego show polega na zaprezentowaniu umiejętności wokalnych przed setką jurorów w taki sposób, aby porwać do wspólnego śpiewania jak największą liczbę oceniających. Im więcej członków jury wstanie z krzeseł i zaśpiewa wraz z uczestnikiem, tym wyższy będzie jego wynik.

Dwójka uczestników, która w każdym odcinku zdobędzie najwyższą liczbę punktów przechodzi do finałowego odcinka, w którym zawalczą o nagrodę pieniężną. Przewodniczącą 100-osobowego jury jest Beata Kozidrak, a w panelu jurorskim zasiadają m.in. Madox (wokalista pop i model), Nick Sinckler (wokalista), Anja Orthodox (wokalistka zespołu Closterkeller), Dariusz Kordek (aktor musicalowy, teatralny i filmowy), Krzysztof „Jary” Jaryczewski (muzyk rockowy), Saszan (wokalistka pop), Ewa Gil (wizażystka gwiazd) i Ramona Rey (dyplomowana mezzosopranistka).

W drugim sezonie do tego grona dołączyli m.in.: Filip Lato, Aleksandra Szwed, Gabriel Fleszar, Joanna „Ruda” Lazer, Tomasz „Titus” Pukacki, czy Julita Ratowska „Jula”. Show prowadzi Mariusz Kałamaga.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 10,23 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „All Together Now 2” miało o 170 tys. widzów więcej niż „Take me out”. 15,62 mln zł z reklam

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
iksiński
Grunt że z Wielkim Testem wygrało:-) Uff
13 4
odpowiedź
User
Maryla
... silną przewagą 150 tys. widzów:-)
6 5
odpowiedź
User
Bartek32
Oszustwo program
7 8
odpowiedź
User
Sebek47
Dla mnie pani Beata wygrała
9 3
odpowiedź
User
Gość
Fajny program. Niestety umieszczenie w ramówce fatalne. Nikt w godzinach 20.00-22.00 nie wygra z TVP2. Ludzie są już przyzwyczajeni do oglądania NDiNZ. ATN pewnie zniknie z Polsatu z powodu niskiej oglądalności, ale gdyby umieścić bardziej znane osoby ten program miałby potencjał na nawet 2 mln( odebranie widowni TVN i trochę TVP2
18 5
odpowiedź