SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Twoja twarz brzmi znajomo 9” straciła 330 tys. widzów, ale nadal liderem rynku

Dziewiątą edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” ogląda średnio 1,53 mln widzów, o 330 tys. mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Program jednak nadal dał Polsatowi pozycję zdecydowanego lidera w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 25,74 mln zł.

Article

Polsat dziewiąty sezon „Twoja twarz brzmi znajomo” pokazywał w soboty około godz. 22.00, w okresie od 3 marca do 19 maja br. Średnia oglądalność programu wyniosła 1,53 mln widzów, co przełożyło się na 15,30 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 13,74 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,95 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek produkcji. Przyciągnął on uwagę 1,85 mln osób.

Dla porównania, siódma edycja formatu, nadawana wiosną ub.r przyciągała przed telewizory o 330 tys. widzów więcej. Oglądało ją średnio 1,86 mln osób, co przekładało się na 18,11 proc. udziału w grupie 4+, 16,46 w 16-49 i 17,06 w 16-59.

Polsat w czasie nadawania najnowszej edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo” nadal był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Druga pozycja wśród tzw. „wielkiej czwórki” należała do TVN, emitującego w tym czasie filmy fabularne, co dało mu 8,02 proc. udziału. Na podium uplasowała się jeszcze TVP1 (gł. filmy; 7,96 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełniła TVP2 (gł. liczne seriale; 3,82 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków dziewiątej edycji widowiska wyniosły 25,74 mln zł. Dla porównania, siódma seria z reklam przyniosła 24,45 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Twoja twarz brzmi znajomo” to widowisko produkowane przez Endemol Shine Group, w którym gwiazdy wcielają się w znanych wykonawców muzycznych, naśladując nie tylko ich śpiew, ale też ruch sceniczny.

W ósmej edycji programu występowali: Anna Guzik, Natalia Krakowiak, Joanna Lazer, Izabella Miko, Andrzej Młynarczyk, Krzysztof Szczepaniak i Jan Traczyk oraz Filip Lato, który został zwycięzcą.

Do grona jurorów właśnie zakończonej edycji programu dołączył Kacper Kuszewski (zwycięzca ósmej edycji show), który zastąpił Bartłomieja Kasprzykowskiego. Oprócz tej zmiany uczestników nadal oceniali: Małgorzata Walewska, Paweł Królikowski i Katarzyna Skrzynecka, a program ponownie prowadzili Piotr Gąsowski i Maciej Dowbor.

Jak już informowaliśmy jako pierwsi, Telewizja Polsat w jesiennej ramówce planuje pokazać dziesiątą edycję programu.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 10,91 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Twoja twarz brzmi znajomo 9” straciła 330 tys. widzów, ale nadal liderem rynku

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Andrzej
I będą tak emitować aż do zarżnięcia. Powinni co roku a nie co sezon.
14 4
odpowiedź
User
Nick
Rewelacja! Gratulacje Endemol i POlsat! Dobry wynik :)
7 4
odpowiedź
User
Anna
Fenonem na rynku telewizyjnym. Program który wzbudza kontrowersje a oglada się bardzo dobrze. TTBZ zasługuje na jubileusz!
13 3
odpowiedź
User
widz 100
Fajny program. Tylko reklamy,często po 15 minut każda. Warto pomyśleć o zmianie godziny,albo skróceniu reklam.
7 2
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing