SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

843 tys. widzów „Zawsze warto 2”. Polsat zarobił z reklam 12,46 mln zł

Drugi sezon „Zawsze warto” gromadził średnio 843 tys. widzów, o 31 tys. więcej niż pierwszy sezon emitowany jesienią ub.r. Polsat w czasie nadawania produkcji przegrał walkę o widza w rynku telewizyjnym ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami, a wpływy z reklam wyniosły 12,46 mln zł. Projekt był hitem w serwisie Ipla, ale nadawca na razie nie planuje jego kontynuacji.

Główne bohaterki serialu „Zawsze warto” Article

Obyczajowy serial „Zawsze warto 2” nadawany był w Polsacie w środy o godz. 21.10, w okresie od 4 marca do 20 maja br. Średnia oglądalność premierowych odcinków wyniosła 844 tys. widzów, co przełożyło się na 5,86 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,31 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,63 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej widzów zgromadził finałowy odcinek - śledziło go 1,03 mln osób.

Względem pierwszego sezonu emitowanego jesienią ub.r. serial zyskał 31 tys. widzów. „Zawsze warto” śledziło wówczas 812 tys. widzów, co przełożyło się na odpowiednio 5,93 proc., 7,78 proc. oraz 7,22 proc.

Polsat w czasie emisji serialu zajął ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należała do TVP2, która nadawała wtedy gł. hitowe seriale „Na dobre i na złe” i „Na sygnale”, co dało jej 14,49 proc. udziału. Drugie miejsce zajął TVN („Milionerzy” i „Ameryka Express”; 8,97 proc.), a czwarte - TVP1 (różne audycje; 7,46 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był stacją czwartego wyboru.

Wpływy z reklam wokół dwunastu premierowych odcinków serialu wyniosły 12,46 mln zł. Dla porówniania, pierwszy sezon zarobił 22,76 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Trzeci sezon na razie nie powstanie, niewykluczona kontynuacja w przyszłości

Jak już informowaliśmy, w najbliższym czasie Telewizja Polsat nie planuje realizacji trzeciego sezonu produkcji. „Zawsze warto” może jednak powrócić w przyszłości.

- Niewątpliwie pandemia wpłynęła na weryfikację naszych planów produkcyjnych - mam na myśli nie tylko seriale, ale również filmy i  rozrywkę - obecnie jesteśmy na etapie nowego planowania i dostosowywania ramówki stacji do nowej rzeczywistości nie tylko rynkowo-reklamowej, ale do wszystkiego co się zmieniło wokół nas - komentowała portalowi Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat. - Osobiście bardzo mi przykro, że nie wszystkie moje ulubione tytuły będą mogły być kontynuowane w nadchodzącym sezonie - dodaje.

„Zawsze warto” hitem w Ipla

Drugi sezon serialu „Zawsze warto” to druga najchętniej oglądana pozycja w Ipla. Pierwsze miejsce w tym serwisie zajmują „Przyjaciółki”. Z kolei pierwszy sezon był trzecią najchętniej oglądaną pozycją w Ipla - po codziennym reality-show „Love Island. Wyspa miłości” oraz „Przyjaciółkach”.

Jak informuje Nina Terentiew, „Zawsze warto” to bardzo udany projekt Telewizji Polsat. - Dobrze obsadzony, świetnie zagrany, pięknie sfilmowany, emocjonalny. Serial odważny, ważny, niełatwy, przez co wymagający, bo poruszający palące problemy w życiu kobiet i ukazujący ich mozolną walkę o lepsze jutro - mówi nam.

„Zawsze warto” to obyczajowy serial, za którego realizację odpowiada Akson Studio. Fabuła produkcji koncentruje się na trzech różnych kobietach - prawniczki, gospodyni domowej i dziewczyny do towarzystwa - które poznały się w dramatycznych okolicznościach, a ich losy nierozerwalnie się ze sobą splotły. Role te grają: Julia Wieniawa, Katarzyna Zielińska i Weronika Rosati. https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zawsze-warto-startuje-serial-polsatu-komentarz-producenci

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,85 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 843 tys. widzów „Zawsze warto 2”. Polsat zarobił z reklam 12,46 mln zł

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tina
Po takich wynikach nie kontynuuje się seriali
15 9
odpowiedź
User
Qwt
Dramat
12 6
odpowiedź
User
Marcin
Gdyby więcej osób przekonałoby się do obejrzenia choć jednego odcinka to wciągnąłby ich ten serial i oglądalność byłaby większa. Zakończenie II sezonu o wiele lepsze niż wczorajszy finał „Przyjaciółek” - nie wyobrażam sobie, żeby serial miał się tak zakończyć... zbyt wiele pytań bez odpowiedzi pozostało.
13 8
odpowiedź
User
jesus
Gdyby więcej osób przekonałoby się do obejrzenia choć jednego odcinka to wciągnąłby ich ten serial i oglądalność byłaby większa. Zakończenie II sezonu o wiele lepsze niż wczorajszy finał „Przyjaciółek” - nie wyobrażam sobie, żeby serial miał się tak zakończyć... zbyt wiele pytań bez odpowiedzi pozostało.


get a f*ckin life
4 9
odpowiedź
User
$$$
Zły dobór obsady to położył
7 8
odpowiedź