SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

822 tys. widzów „Zawsze warto”, Polsat przegrywa z konkurencją

Drugi sezon „Zawsze warto” gromadzi średnio 822 tys. widzów, o 65 tys. mniej niż pierwszy sezon emitowany jesienią ub.r. Polsat w czasie nadawania produkcji przegrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami.

Główne bohaterki serialu „Zawsze warto” Article

Obyczajowy serial „Zawsze warto 2” nadawany jest w Polsacie w środy o godz. 21.10, począwszy od 4 marca br. Średnia oglądalność pierwszych trzech odcinków nowego projektu wyniosła 822 tys. widzów, co przełożyło się na 5,96 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,61 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,95 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Do tej pory najwięcej widzów zgromadził odcinek z 4 marca - śledziło go 878 tys. osób.

Względem pierwszego sezonu emitowanego jesienią ub.r. serial stracił 65 tys. widzów. Po trzech pierwszych trzech „Zawsze warto” śledziło wówczas 887 tys. widzów, co przełożyło się na odpowiednio 6,45 proc., 8,43 proc. oraz 7,80 proc.

Polsat w czasie emisji serialu zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należy do TVP2, która nadaje wtedy gł. hitowe seriale „Na dobre i na złe” i „Na sygnale”, co daje jej 16,50 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVN („Milionerzy” i „Ameryka Express”; 9,22 proc.), a czwarte - TVP1 (różne audycje; 6,31 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat jest stacją trzeciego wyboru.

„Zawsze warto” produkuje Akson Studio. Fabuła produkcji koncentruje się na trzech różnych kobietach - prawniczki, gospodyni domowej i dziewczyny do towarzystwa - które poznały się w dramatycznych okolicznościach, a ich losy nierozerwalnie się ze sobą splotły. Role te grają: Julia Wieniawa, Katarzyna Zielińska i Weronika Rosati.

Telewizja Polsat jeszcze przed premierą pierwszego sezonu „Zawsze warto” podjęła decyzję o kontynuacji projektu. Nadawca był wówczas zadowolony z jakości wyprodukowanych już odcinków serialu.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,85 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 822 tys. widzów „Zawsze warto”, Polsat przegrywa z konkurencją

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Andrz
Czyli Nina zamawia już trzeci sezon
24 7
odpowiedź
User
anonim
To jest głupie pasmo. Wszystkie seriale, które miały po 2-3 mln, np. "Blondynka", zostały przeniesione na pasma w dni robocze, to traciły nawet miliony(ponad połowę swoich widzów!) widzów. W takim przypadku jest to samo z "Zawsze warto", które powinno być w niedzielę o 20 godz, przed kabaretami, tak jak w zeszłym roku "W rytmie serca". Nie ma mowy, by widownia z Dwójki przeszła do Polsatu w tym czasie. no nie ma bata.
26 4
odpowiedź
User
PIOTR
I za co niby ta Telekamera?
31 9
odpowiedź
User
Andreas
Polsat ma wolny prime time w soboty. 4h. Nie chcę nic sugerować, ale
28 4
odpowiedź
User
OT
Takie są skutki puszczania tego serialu o tej porze, wcześniejszego udostępniania całego sezonu na Ipli i słabego wyboru aktorek do głównych ról. Oni w Polsacie tego nie widzą?
27 7
odpowiedź