SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN24 liderem stacji newsowych w marcu. Superstacja z największym spadkiem

Liderem oglądalności kanałów informacyjnych w marcu br. był TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mógł TVN24 BiS, a liderem spadków była Superstacja - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Pierwsze miejsce wśród stacji newsowych w marcu br. należało do TVN24, którego udział wyniósł 4,09 proc. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej wynik ten wzrósł o 10,84 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

Drugą lokatę zajęła nadająca naziemnie stacja TVP Info. Średni miesięczny wynik tej stacji zwiększył się o 8,31 proc. do 3,26 proc.

Podium uzupełnia Polsat News. W ubiegłym miesiącu kanał miał 1,11 proc. udziału, po wzroście o 12,12 proc.

Kolejną pozycję zajął kanał TVP3 z udziałem na poziomie 0,87 proc. Jego strata w porównaniu do marca 2016 roku wyniosła 2,25 proc.

Oczko niżej uplasował się TVN24 BiS z udziałem wynoszącym 0,39 proc. Jego wynik zwiększył się o 21,88 proc.  najbardziej w zestawieniu.

Kolejną lokatę zajęła Superstacja. Jej udział zmniejszył się z kolei najbardziej w zestawieniu - o 20,69 proc. do 0,23 proc. udziału.

Największy udział (4,48 proc.) wśród grup kanałów newsowych w marcu br. miał TVN, mający w portfolio stacje TVN24 oraz TVN24 BiS i notujący wzrost o 11,72 proc. Stacje tej grupy zwiększyły przewagę nad kanałami newsowymi TVP, których udział zwiększył się o 5,90 proc. do 4,13 proc. (łączne dane dla TVP Info i TVP3).

Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji lidera wśród stacji informacyjnych w marcu 2017 roku znalazł się TVN24 z wynikiem 2,32 proc., po spadku o 1,69 proc.

Drugie miejsce zajęło TVP Info (1,07 proc. udziału, w dół o 14,40 proc.), a trzeci był Polsat News (0,65 proc.; - 13,33 proc.).

Największy wzrost w tym ujęciu - wynoszący 42,86 proc. do 0,30 proc. - również zanotował TVN24 BiS. Z kolei liderem spadków w tym ujęciu była Telewizja Republika - było to 42,86 proc. do 0,04 proc.

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 2,62 proc. udziału, po wzroście o 1,95 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN24 liderem stacji newsowych w marcu. Superstacja z największym spadkiem

24 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ała
Miesiąc był bardzo ciekawy politycznie z całotygodniową kampanią brukselską, zwieńczoną spektakularnym 27:1.

Więc sprzyjał kanałom informacyjnym.

TVN24 BiS - spektakularny sukces. Zrobić taką telewizję w zakresie bardzo specjalistycznej wiedzy, to się ręce składają do oklasków. Wydaje się, że zespół po prostu lubi tematykę stosunków międzynarodowych i to się przekłada na przyjemność oglądania.
41 25
odpowiedź
User
Fakt,
sama redaktorka Eliza Michalik Superstacji nie wyciągnie w rankingu. Ale dla jej programów warto oglądać tę stację. Mało kto potrafi się tak przygotować do prowadzenia ciekawej rozmowy. Klasa.
25 32
odpowiedź
User
Zygmunt
Cieszy mocna pozycja TV Republika. Szczególnie w grupie komercyjnej. Chociaż teraz to tam więcej jest Mango TV niż Sakiewicza.
31 22
odpowiedź
User
mietek
Nadające naziemnie TVP Info... tylko ze Nielsen bada jedynie te miejsca gdzie TVN24 jest odbierany. A gdzie jest odbierany TVN24? - duże miasta i u tych którzy wykupili tę sieczkę w dodatkowym pakiecie. Taka jest wiarygodność tych badań. Jeżeli podajecie, to podawajcie prawdziwe informacje, a nie ten stek bzdur z podkreśleniem naziemnie. I to niby jest portal branżowy który nie ma pojęcia o strukturze pomiarów. I nie wycinajcie postów, bo wstyd że to robicie.
35 39
odpowiedź
User
miś
Nielsen i od jakiegoś czasu także kablówki dzielnie wykonują zlecone zadanie!
29 19
odpowiedź