SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN24 liderem stacji newsowych w marcu. Superstacja z największym spadkiem

Liderem oglądalności kanałów informacyjnych w marcu br. był TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mógł TVN24 BiS, a liderem spadków była Superstacja - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Pierwsze miejsce wśród stacji newsowych w marcu br. należało do TVN24, którego udział wyniósł 4,09 proc. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej wynik ten wzrósł o 10,84 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

Drugą lokatę zajęła nadająca naziemnie stacja TVP Info. Średni miesięczny wynik tej stacji zwiększył się o 8,31 proc. do 3,26 proc.

Podium uzupełnia Polsat News. W ubiegłym miesiącu kanał miał 1,11 proc. udziału, po wzroście o 12,12 proc.

Kolejną pozycję zajął kanał TVP3 z udziałem na poziomie 0,87 proc. Jego strata w porównaniu do marca 2016 roku wyniosła 2,25 proc.

Oczko niżej uplasował się TVN24 BiS z udziałem wynoszącym 0,39 proc. Jego wynik zwiększył się o 21,88 proc.  najbardziej w zestawieniu.

Kolejną lokatę zajęła Superstacja. Jej udział zmniejszył się z kolei najbardziej w zestawieniu - o 20,69 proc. do 0,23 proc. udziału.

Największy udział (4,48 proc.) wśród grup kanałów newsowych w marcu br. miał TVN, mający w portfolio stacje TVN24 oraz TVN24 BiS i notujący wzrost o 11,72 proc. Stacje tej grupy zwiększyły przewagę nad kanałami newsowymi TVP, których udział zwiększył się o 5,90 proc. do 4,13 proc. (łączne dane dla TVP Info i TVP3).

Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji lidera wśród stacji informacyjnych w marcu 2017 roku znalazł się TVN24 z wynikiem 2,32 proc., po spadku o 1,69 proc.

Drugie miejsce zajęło TVP Info (1,07 proc. udziału, w dół o 14,40 proc.), a trzeci był Polsat News (0,65 proc.; - 13,33 proc.).

Największy wzrost w tym ujęciu - wynoszący 42,86 proc. do 0,30 proc. - również zanotował TVN24 BiS. Z kolei liderem spadków w tym ujęciu była Telewizja Republika - było to 42,86 proc. do 0,04 proc.

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 2,62 proc. udziału, po wzroście o 1,95 proc.

Dołącz do dyskusji: TVN24 liderem stacji newsowych w marcu. Superstacja z największym spadkiem

29 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ała
Miesiąc był bardzo ciekawy politycznie z całotygodniową kampanią brukselską, zwieńczoną spektakularnym 27:1.

Więc sprzyjał kanałom informacyjnym.

TVN24 BiS - spektakularny sukces. Zrobić taką telewizję w zakresie bardzo specjalistycznej wiedzy, to się ręce składają do oklasków. Wydaje się, że zespół po prostu lubi tematykę stosunków międzynarodowych i to się przekłada na przyjemność oglądania.
odpowiedź
User
Fakt,
sama redaktorka Eliza Michalik Superstacji nie wyciągnie w rankingu. Ale dla jej programów warto oglądać tę stację. Mało kto potrafi się tak przygotować do prowadzenia ciekawej rozmowy. Klasa.
odpowiedź
User
Zygmunt
Cieszy mocna pozycja TV Republika. Szczególnie w grupie komercyjnej. Chociaż teraz to tam więcej jest Mango TV niż Sakiewicza.
odpowiedź