SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Oleofarm w nowej kampanii promuje C-Vitum (wideo)

Firma farmaceutyczna Oleofarm rozpoczęła nową kampanię reklamową promującą preparat C-Vitum. Przygotowała ją agencja Ancymony.

Article

W wybranych stacjach telewizyjnych ruszyła nowa kampania promująca suplement diety C-Vitum.

- 15 sekund reklamy farmaceutycznej to forma pozornie drętwa. Dlatego Klient z pomysłem to skarb... a brief brzmiał tak: „Niech chór śpiewa C-Vitum i niech to będzie czym prędzej w telewizji". Z naszej strony było opracowanie story (o spóźnionej solistce) i cała produkcja w trudnych ograniczeniach czasowych. Wyszło żywo, radośnie, zdrowo – tak, jak chyba powinny wyglądać reklamy, żeby bloki reklamowe stały się nieco prawdziwsze, nieco sympatyczniejsze i bardziej znośne, nawet pomimo tego, że w głowie cały czas słyszę Ceee-Vituuuum... Ceee-Vituuum... to oby takich produkcji więcej - komentuje Michał Gajewski, associate creative director, agencja Ancymony.

 

Za kreację reklamy odpowiada agencja Ancymony, która pracuje dla Oleofarmu od niedawna. We wrześniu emitowane były spoty jej autorstwa promujące D-Vitum Forte.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Oleofarm w nowej kampanii promuje C-Vitum (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kamil
Pan Gajewski twierdzi, że reklama jest "żywa, radosna" i że "powinno być więcej takich produkcji".

Mam pytanie: pan tak serio? Bo w ocenie kilku osób, które znam - ta reklama jest cholernie irytująca i świdrująca w uszach.

W mojej ocenie - wygląda to tak, jakby agencje szły w kierunku reklam irytujących tak jak to robi Media Expert.

Dlatego uważam że - oby jak najmniej takich reklam.
odpowiedź
User
słuchacz
Najbardziej irytująca reklama emitowana obecnie w radiu, kiedy się zaczyna przerzucam na inną stację. Twórcy takich reklam chyba nie słuchają radia i nie oglądają telewizji jeśli tworzą takie odrzucające mózgodreny
odpowiedź