OMD przejmuje od MediaComu obsługę Hortexu

Grupa Hortex, producent m.in. soków i mrożonek zakończyła przetarg na obsługę mediową. Budżet powierzyła agencji OMD, z którą pracowała przed tym, jak wybrała MediaCom Warszawa.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
OMD przejmuje od MediaComu obsługę Hortexu

MediaCom (GroupM/WPP) zajmował się obsługą mediową kampanii Hortexu od stycznia 2019 roku. Wtedy - w wyniku wygranego przetargu - przejął ten budżet od OMD.

Hortex nie zdradza szczegółów zakończonego przetargu. Wiadomo jedynie, że MediaCom w nim nie uczestniczył.

Dom mediowy OMD będzie zajmować się planowaniem i zakupem mediów offline. Obecna wygrana oznacza powrót do współpracy z tym klientem - agencja pracowała dla Hortexu od 2014 roku do początku 2019 roku.

W swoich kampaniach Hortex reklamuje się hasłem „Prosto z natury”. Pod koniec ub.r. w reklamach jego mrożonek wystąpił Mateusz Gessler, restaurator znany m.in. z roli jurora w programie „Masterchef Junior” w TVN.

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały