SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Ona” ma nowego wydawcę i naczelną

Miesięcznik biznesowy dla kobiet ”Ona” jest od czerwca br. wydawany przez Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości. Zmieniła się również naczelna magazynu, a od numeru wakacyjnego odświeżona została jego szata graficzna i zawartość.

“Ona” ma nowego wydawcę i naczelną

Wcześniej tytuł wydawała Ona Media Sp. z. o. o. -  Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości promują przedsiębiorczość, dlatego zależało nam by być skrzydłami tej instytucji, planowaliśmy to od początku ukazywania się pisma – wyjaśnia nam Elżbieta Jeznach, która odpowiada obecnie m.in. za sprzedaż reklam w tytule, a wcześniej była jego redaktor naczelną. Zastąpiła ją na tym stanowisku Romana Piskuła, dotychczas dziennikarka miesięcznika “Ona”, która wcześniej kierowała gazetą lokalną w Kołobrzegu. Pismo zmieniło też podtytuł z “Magazyn Przedsiębiorczych Kobiet” na “Businesswoman's life”.

Od piątku 2 lipca br. na rynku jest czwarte wydanie miesięcznika “Ona” - łączony numer lipcowo-sierpniowy. Ma on odświeżoną szatą graficzną, poszerzeniu uległy działy kulturalny i prawny, w miesięczniku jest też więcej wywiadów. Magazyn zwiększył objętość z 68 do 78 stron. Numer bez zmian kosztuje 10 zł.

Jesienią planowane są kolejne zmiany w tytule. Ma on mieć jeszcze o 10 stron więcej, nakład ma zostać podniesiony z ok. 10 tys. egz. do 15 tys. egz. Co miesiąc do magazynu dołączane będą dodatki poświęcone kobietom kierującym firmami w regionach – mają one być mutowane regionalnie. Jesienią wydawca planuje też kampanię reklamową, która obejmie outdoor.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Ona” ma nowego wydawcę i naczelną

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
she
właśnie mam przed sobą najnowszy numer ONA. Fajnie, że promują przedsiębiorczość kobiet
odpowiedź
User
ja
ten ostatni numer jest nawet fajny
odpowiedź
User
Wacek
Czy kolejne pisemko na rynku, w którym pseudodziennikarze za marne grosze publikują przepisywane od siebie nawzajem informacje? Jeśli tak- szkoda papieru. Jeśli mają pomysł, kasę dla dziennikarzy, którzy zaporoponują coś oryginalnego- z chęcią przeczytam i życzę powodzenia!
odpowiedź