SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Ona” ma nowego wydawcę i naczelną

Miesięcznik biznesowy dla kobiet ”Ona” jest od czerwca br. wydawany przez Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości. Zmieniła się również naczelna magazynu, a od numeru wakacyjnego odświeżona została jego szata graficzna i zawartość.

“Ona” ma nowego wydawcę i naczelną

Wcześniej tytuł wydawała Ona Media Sp. z. o. o. -  Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości promują przedsiębiorczość, dlatego zależało nam by być skrzydłami tej instytucji, planowaliśmy to od początku ukazywania się pisma – wyjaśnia nam Elżbieta Jeznach, która odpowiada obecnie m.in. za sprzedaż reklam w tytule, a wcześniej była jego redaktor naczelną. Zastąpiła ją na tym stanowisku Romana Piskuła, dotychczas dziennikarka miesięcznika “Ona”, która wcześniej kierowała gazetą lokalną w Kołobrzegu. Pismo zmieniło też podtytuł z “Magazyn Przedsiębiorczych Kobiet” na “Businesswoman's life”.

Od piątku 2 lipca br. na rynku jest czwarte wydanie miesięcznika “Ona” - łączony numer lipcowo-sierpniowy. Ma on odświeżoną szatą graficzną, poszerzeniu uległy działy kulturalny i prawny, w miesięczniku jest też więcej wywiadów. Magazyn zwiększył objętość z 68 do 78 stron. Numer bez zmian kosztuje 10 zł.

Jesienią planowane są kolejne zmiany w tytule. Ma on mieć jeszcze o 10 stron więcej, nakład ma zostać podniesiony z ok. 10 tys. egz. do 15 tys. egz. Co miesiąc do magazynu dołączane będą dodatki poświęcone kobietom kierującym firmami w regionach – mają one być mutowane regionalnie. Jesienią wydawca planuje też kampanię reklamową, która obejmie outdoor.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Ona” ma nowego wydawcę i naczelną

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
she
właśnie mam przed sobą najnowszy numer ONA. Fajnie, że promują przedsiębiorczość kobiet
9 8
odpowiedź
User
ja
ten ostatni numer jest nawet fajny
9 8
odpowiedź
User
Wacek
Czy kolejne pisemko na rynku, w którym pseudodziennikarze za marne grosze publikują przepisywane od siebie nawzajem informacje? Jeśli tak- szkoda papieru. Jeśli mają pomysł, kasę dla dziennikarzy, którzy zaporoponują coś oryginalnego- z chęcią przeczytam i życzę powodzenia!
9 8
odpowiedź
User
lele
może coś te zmiany dadzą i utrzyma się na rynku, zobaczymy
9 8
odpowiedź
User
do Wacka
Wacek weź Ty lepiej wymyśl swoje własne pismo, a nie się czepiasz ludzi. Brak Ci zajęcia, czy co?
9 8
odpowiedź