SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Onet.pl rozstrzygnął przetarg na kampanię wizerunkową

Przetarg na kampanię wizerunkową portalu Onet.pl wygrała warszawskaagencja TBWA. Budżet Zumi będzie obsługiwać Euro RSCG.

Onet.pl rozstrzygnął przetarg na kampanię wizerunkową

W ogłoszonym miesiąc temu przetargu zaprezentowały się trzyagencje reklamowe: Ad Fabrika FCB, EuroRSCG i TBWA.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Onet.pl rozstrzygnął przetarg na kampanię wizerunkową

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl