SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Onet przed Allegro i WP, YouTube słabo w mobile’u (TOP50 serwisów na komputerach, smartfonach i tabletach)

Zarówno w internecie stacjonarnym, jak i mobilnym najpopularniejszymi serwisami wśród polskich użytkowników są Google i Facebook. YouTube znacznie niższą odwiedzalność ma w internecie mobilnym, a wśród polskich stron liderem jest Onet.pl, wyprzedzający Allegro.pl i WP.pl.

Article

W kwietniu br. domena Google.pl na komputerach zanotowała 22,88 mln polskich realnych użytkowników, co oznacza 88,62 proc. wszystkich internautów w naszym kraju - wynika z badania gemiusAudience. Dodatkowo Google.com miało 15,44 mln użytkowników i 59,82 proc. zasięgu.

Między domenami Google znalazły się dwa inne globalne serwisy: Facebook (z 19,42 mln użytkowników) i YouTube (18,4 mln).

Więcej niż połowa polskich internautów odwiedziła jeszcze dwa najpopularniejsze polskie witryny: Onet.pl (14,84 mln użytkowników i 57,48 proc.) i Allegro.pl (12,97 mln użytkowników i 50,26 proc.). Na dalszych pozycjach znalazły się trzy inne największe portale horyzontalne: WP.pl (12,33 mln użytkowników), Interia.pl (9,16 mln) i Gazeta.pl (7,9 mln).

Jeśli chodzi o media pozainterentowe, to najchętniej odwiedzanym serwisem tytułu prasowego jest Fakt.pl (od jesieni ub.r. działającym pod marką Fakt24.pl) z 5 mln użytkowników, a dalej znalazły się Wyborcza.pl (4 mln) i Naszemiasto.pl (3,8 mln). Natomiast wśród kanałów telewizyjnych liderem jest serwis TVN24 (4,2 mln użytkowników) wyprzedzający witrynę Telewizji Polskiej (3,16 mln).

TOP50 serwisów pod względem liczby użytkowników na komputerach

(gemiusAudience)

lp.

wydawca

kwiecień 2016

użytkownicy (real users)

zasięg

1

google.pl

22 877 659

88,62%

2

facebook.com

19 421 027

75,23%

3

youtube.com

18 399 973

71,28%

4

google.com

15 442 474

59,82%

5

onet.pl

14 838 011

57,48%

6

allegro.pl

12 974 939

50,26%

7

wp.pl

12 333 534

47,78%

8

wikipedia.org

10 310 229

39,94%

9

olx.pl

10 266 750

39,77%

10

interia.pl

9 161 633

35,49%

11

gazeta.pl

7 901 976

30,61%

12

blogspot.com

7 260 655

28,13%

13

ceneo.pl

6 738 835

26,10%

14

o2.pl

5 590 719

21,66%

15

money.pl

5 187 941

20,10%

16

cda.pl

5 128 491

19,87%

17

fakt.pl

5 002 114

19,38%

18

bet-at-home.com

4 926 917

19,09%

19

filmweb.pl

4 864 553

18,84%

20

bet365.com

4 826 906

18,70%

21

otomoto.pl

4 683 266

18,14%

22

ipko.pl

4 328 233

16,77%

23

orange.pl

4 289 306

16,62%

24

dobreprogramy.pl

4 265 337

16,52%

25

tvn24.pl

4 203 041

16,28%

26

wyborcza.pl

3 996 140

15,48%

27

twitter.com

3 925 181

15,21%

28

microsoft.com

3 854 400

14,93%

29

zumi.pl

3 836 500

14,86%

30

naszemiasto.pl

3 796 737

14,71%

31

vod.pl

3 732 512

14,46%

32

chomikuj.pl

3 624 835

14,04%

33

play.pl

3 491 322

13,52%

34

polki.pl

3 444 854

13,34%

35

ingbank.pl

3 364 904

13,03%

36

abczdrowie.pl

3 342 794

12,95%

37

betclic.com

3 327 963

12,89%

38

gry.pl

3 299 713

12,78%

39

panoramafirm.pl

3 274 674

12,69%

40

infor.pl

3 218 075

12,47%

41

lotto.pl

3 205 357

12,42%

42

tvp.pl

3 165 153

12,26%

43

tekstowo.pl

3 099 280

12,01%

44

komputerswiat.pl

3 091 752

11,98%

45

mbank.pl

2 986 593

11,57%

46

player.pl

2 880 522

11,16%

47

zadane.pl

2 841 278

11,01%

48

plejada.pl

2 796 628

10,83%

49

poradnikzdrowie.pl

2 744 099

10,63%

50

instagram.com

2 720 893

10,54%

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Onet przed Allegro i WP, YouTube słabo w mobile’u (TOP50 serwisów na komputerach, smartfonach i tabletach)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ocet
Onet jest liderem i tak to zostanie. WP stosuje tanie SEO sztuczki, ale cokolwiek się wydarzy, to wyraźnie widać, ludzie idą na Onet. najlepsze jest to, że Świderski to wie, że marki nie da się zrobić w rok. Ćwiczyli to w ogóle,, który był zawsze tylko pocztą i komunikatorem. A w O2 udał im się tylko Pudel, który JEST marką.
13 10
odpowiedź
User
Pracownik WP
to jest jakies badanie robione przez podejrzaną firme - pokazcie kody pocztowe, bo kazdy przeciez wie, ze WP jest pierwsze!
11 13
odpowiedź