SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ONZ uruchamia kampanię 'Hopenhagen'

Organizacja Narodów Zjednoczonych (ONZ) we współpracy z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Reklamy (International Advertising Association - IAA) i koalicją agencji reklamowych przygotowała kampanię promującą zbliżającą się konferencję w sprawie zmian klimatu (Climate Change Conference).

Zaplanowana na grudzień konferencja odbędzie się w Kopenhadze. Delegaci ze 192 krajów mają na niej ratyfikować nowe międzynarodowe porozumienie dotyczące przeciwdziałania globalnemu ociepleniu, które zastąpi Protokół z Kioto.

Aby zwiększyć świadomość odnośnie wagi tego wydarzenia, ONZ uruchamia kampanię o nazwie 'Hopenhagen'. Reklamy w pierwszej fazie kampanii będą kierować konsumentów do nowo powstałej witryny hopenhagen.org, gdzie będą oni mogli zapoznać się z kwestiami dotyczącymi zmian klimatu, wyrazić własne opinie, a także przesyłać wiadomości do uczestników grudniowej konferencji. Z kolei szersza kampania reklamowa zostanie uruchomiona we wrześniu.

W pracach nad kampanią 'Hopenhagen' uczestniczyły takie agencje jak Ogilvy & Mather, Euro RSCG, McCann Worldgroup, Draftfcb, Saatchi & Saatchi, Interbrand, Tribal DDB i Digitas.

źródło: guardian.co.uk

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: ONZ uruchamia kampanię 'Hopenhagen'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl